Gå til innhold

Yes, hvordan blir dere kvitt setebetel-lyset?

Ranger emnet


Otto

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klippe-Klippe-Klippe-Klippe klipp klippeteklipp klippklipp

 

Trenger jo verken saks eller tang for å få det til.

 

Ligger to koblinger under venstre frambein av førerstolen. Koble vekk den som ikke går til setevarmen. Så er det fiks ferdig. Og kan kobles til uten at man trenger å gjøre så mye mer.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke metorder bruker dere? hvis dere har foskjellige.. hva gjør man for å få det bort? :) vet det et rele, men,... :)

 

Jeg har den ultimate løsningen på det spørsmålet. Ta på deg belte...

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke metorder bruker dere? hvis dere har foskjellige.. hva gjør man for å få det bort? :) vet det et rele, men,... :)

Mener det samme som de andre her. Ta på deg beltet!!

Jeg har selv koblet det bort på alle de Volvo jeg har hatt, men så bruker jeg beltet til og med fra postkassen og til huset mitt da....

 

Forøvrig så tror jeg det er lurest at du faktisk ikke får kunnskap om hvordan du kobler ut den belte-varsleren... Og du får anmerkning på den på eu kontrollen også, dersom kontrolløren gjør jobben sin. Alt montert utstyr skal fungere slik det er tiltenkt, noe det IKKE gjør dersom du dytter papir biter inni, klipper ledninger el.l.

 

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår