Probe GT Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ok, her er historien kort! Hadde noen ærender i Oslo, og på vei til byn så fikk jeg beskjed om lav spyleveske nivå, ok tenkte jeg kjørte videre med det i bakhodet. Kjørte et par timer med dette og, fikk litt tid til overs og fylte fullt opp på Oslo S parkeringa. OG nå vill dette ikke gi seg, den er full, jeg kan ikke få fylt mer, og fortsatt melder den om lavt nivå.. Argh, sånne ting som dette irriterer meg grenseløst, sikker noen som kjenner seg igjen av min reaksjon hehe.. Det jeg lurer på er da, hvordan dette systemet fungerer, hva som eventuelt kan være feil, jeg reparere det meste så det skal ikke være noe problem :well Har jo selvfølgelig tittet, og for og få en skikkelig undersøkelse må vel frontfangeren av for og komme ordentlig til! Så da er det snakk om jeg bare skal la dette problemet løse seg av seg selv, om jeg har så flaks. Eller om jeg skal hive meg inn på jobben. Har dette skjedd med noen av dere andre før med advarsel om lavt spyleveske nivå. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Kan vel hend du slipper med innerskjermen, eller? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ja sjekket det også, muligens trangere enn og ta løs frontfangeren, men mye mindre jobb da, sitter med noen plast skruer tror jeg den skjermen. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Er sikkert en sånn föler med magnet i, bytta det på en Renault en gang, er vel lettest å ta ut pära men... ikke så gärnt da. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Nei! Skal ha dette i orden, hater sånne snarveier :well Hvordan fungerer denne magneten? Tenker på og skylle igjennom tanken med hageslangen ellerno, kanskje noe som har hengt seg opp løsner, eventuelt varmt vann som kan løsne opp. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Er en magnet som sitter inni en slags flottör i tanken, som påvirker en bryter på utsia, vet ikke om det er sånn, men en mulighet og spyle, ev tine tanken, vet aldri... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Da skal jeg gi den en sjanse og bli spylt igjennom før jeg demontere det som er, takker for informasjonen! Spyleveske systemet er nok likt på alle, så er nok magnet her og tror jeg nok:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hadde problemer med den lampa i bilen min også, den ene gangen lyste den ikke når det var tomt, den andre gangen drev lampa å glødet mer eller mindre hele tiden. I min bil er sensoren en stang som stikker ned i tanken med en plotør som ligger rundt den stanga. På flotøren sitter det en magnet, og inne i stanga sitter det en eller annen elektrisk dings. Når magneten kommer nedenfor denne elektriske dingsen begynnere lampa å lyse. Så siden den lyser hele tiden hos deg er det vel enten flotøren som sitter fast eller har sunke, eller en kortslutning en eller annen plass. Den gangen den lyste hele tiden hos meg var det flotøren som lakk og sank ned. Kjøpte en ny på huggeren så nå funker alt supert! Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janbe Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ta av koplinga til bryteren/foltøren ,så "lasker" du ledningene .hvis lampa slukker er flotøren defekt eller den har hengt seg opp . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Lasker?? Jeg fikk en lysende ide da! Tenker på og feste en magnet til en tråd og fiske litt nedi der og se hva som skjer! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janbe Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Laske = kople sammen:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 :lol den var ny.. men er et knot og komme til, men tenkte jeg skulle ut og se på det nå! Prøve denna magneten også.. takker for all informasjon:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Tempratur føler på lavt spyle veske nivå?? Hvordan fungerer det egenlig?:p hørtes rart ut. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ??? Du prater om da? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 ANER ikke :eek: Kan ikke huske at jeg har skrevet det engang.. :well Har prøvd og rote litt nedi tanken med stål tråd uten noe hell. Så lurer på om jeg må finne den magneten jeg snakket om så kanskje den får tak i det greiene! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg