Stromfo Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Er det noen som vet om det er veldig mye arbeid å skifte fra automat til manuell gir i 242? Det er en 1983 mod hvis det er til noen hjelp. Siter '96 MB C230 Kompressor '83 VW Golf Mk1 GTi '88 Opel Kadett 1.8i GT -solgt- '88 Toyota Camry 2.0i 16V 4x4 -vraket- '86 Volvo 240 wagon -vraket- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Pedalsett, gir konsoll å mellomaksling tror jeg du må bytte Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 svinghjul, clutch, trykkplate, pedalsett, clutchwire, girkasse, mellomaksling og litt pågangsmot så tenker jeg du er i boks. Er litt usikker på om opplagringa til mellomakselen er forskjellig på man og aut på 240? sikkert noen her som kan fortelle deg det. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Du trenger mellom akslingen til den kassa du skal sette inn, på den er alt du trenger der. Så trenger du ett svinghjul, clutch, trykkplate og vaier. Og pedalsett såklart. Hvilken girkasse tenkte du på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Opplagringa på mellomakslingen er jeg ganske sikker på at er lik. Snakket med en hugger engang, og han mente at M46 og en type automat har like mellomaksler. Om det er fakta tør jeg ikke og påstå, men det kan være verdt og sjekke. Om ikke glem utløserlager og styrelager(?) (det som står i veiva). Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Også er det vel annen utveksling på bakakselen? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Tror ikke det...skal ikke påstå noe men.. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Kanskje gjøre noe med startsperra som hindrer bilen i å starte med mindre den står i P eller N? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Det er bare å jorde ledningen fra relèet til kassa, er det som er gjort på min. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaronBlod Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 du tar det på et par kvelder....utvekslinga er annerledes! Siter 86 740GL, 85 740TIC, 82 240GL 89 520i, 86 740TIC 85 Escort XR3i, 94 855 GL Bmw 325i cab, Volvo v40 03 jubileum, Volvo V50 R Design http://www.bilforumet.no/x50/225739-handla-bil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Oki! Da gir jeg meg glatt på den...;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.