cleanvw Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 kan være forgasseren, jeg hadde det problemet når jeg hadde den røde toern, bytta gasser, å det funka fett:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hmm.. oki, får prøve på det da.. men, passer forgasseren til 1,6 på en 1,8? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 jeg kan evt. bytte forgasseren fra dele bilen på bruksbilen? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hmm.. oki, får prøve på det da.. men, passer forgasseren til 1,6 på en 1,8? Ja, begge er sikkert Pierburg 2E2, men du må sikkert bytte over dysene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hm.. får se på det i mårgen.. ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg