Roberto Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 En talentløs person klarte å krasje i meg i går en eller annen gang.. Knuste frontlykten og sprakk fangeren :mad: HAter sånne folk!! Ingen lapp, ingen lakkrester, ingenting... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 sånne tullinger kan brenne!! uff, går ut over forsikringen din da? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Vel, om jeg tar det på forsikring, så mister jeg jo bonus, og da taper jeg på det i lengden.. Så jeg tror det blir til at jeg tar fra egen lomme.. Synd at turboen skulle ryke akkurat samtidig som dette sjer da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 volvon eller starion som fikk en trøkk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Typisk Bergen Fått 4-5 parkeringsbulker, blitt rygga på 3 ganger en taxi, en ungdom og en gamling siden november i fjord... Bilen på verksted 2 ganger... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by The cowboy volvon eller starion som fikk en trøkk?? Starion... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Robert En talentløs person klarte å krasje i meg i går en eller annen gang.. Knuste frontlykten og sprakk fangeren :mad: HAter sånne folk!! Ingen lapp, ingen lakkrester, ingenting... :( :eek: Kjipt:mad: Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Selv oppdaget jeg fotspor og en bulk i panseret i dag... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by ElectronicMix Typisk Bergen Fått 4-5 parkeringsbulker, blitt rygga på 3 ganger en taxi, en ungdom og en gamling siden november i fjord... Bilen på verksted 2 ganger... Jeg fikk meg en parkeringsbulk på Nygårdshøyden for en tid tilbake. Heldigvis er bulken så symmetrisk (over bakre støtfanger) at det ser ut som om den er laget av fabrikken. Det eneste jeg måtte gjøre var å ha på littegranne Biltema-lakk. Så nå er bulken faktisk så fin at jeg har tenkt å beholde den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Wrooooom Jeg fikk meg en parkeringsbulk på Nygårdshøyden for en tid tilbake. Heldigvis er bulken så symmetrisk (over bakre støtfanger) at det ser ut som om den er laget av fabrikken. Det eneste jeg måtte gjøre var å ha på littegranne Biltema-lakk. Så nå er bulken faktisk så fin at jeg har tenkt å beholde den. :D Få se!!:eek: Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg