Holla Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 For en tid tilbake, lånte jeg bilen min til en uten lappen.. Han ble stoppa, og dette fant onkel politi ut..Lappen min ble beslaglagt.. Og det er vel 30 dager mener jeg å huske.. Når de beslaglegger i 30 dager, så har de vel plikt til å gi meg et svar innen den tiden? Viss ikke, må de da gi meg lappen tilbake? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 21 dager er vel standard for å få vite om det pågår etterforskning, om det blir straffeforfulgt osv osv. Det er verdt en telefon til Politiet og høre. Er du NAF - medlem, kan du høre med de om det er noe regler og paragrafer å henvise til OT: det er vel ikkje deg med Vectra'en? Hardanger? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hvis en har samtykket med at de tar lappen kan det gå lang tid før du får noe svar. men hvis du nektet er det 3 uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holla Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Okey, da er det bare å vente.. Og nei, dårlig med vectra her i gården... Bare ford :P Noen som vet hvor lenge jeg kan være uten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Her er spørsmålet om du godtok at de tok lappen din. Har du godtatt det kan de ha lappen din "så lenge di vil". Hvis du IKKE har godtatt så har du rett til å få tilbake lappen etter 3 uker. Du kan fremdeles miste den, men da har du lappen mens etterforskingen pågår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holla Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Eg godtok det ja.. Var det dumt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ja:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Eg godtok det ja..Var det dumt? Pga av at du godtok beslag så har de i realiteten så lang tid de bare orker på seg å behandle saken.. hadde du ikke godtatt så hadde det hatt 3 uker Veldig fint av politiet å opplyse om dette når de spør :ex_machin Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Eg godtok det ja..Var det dumt? ja var jo det,aldri bra å samtykke :usa: men de blir vel 3 mnd uten lappen tenker jeg,er vel minste sats?men måte anmeldt kompisen din,hvis du nektet(ikke så kult det heller) så ikke lånn vekk uten lapp(enda værre hvis de smeller) :iconsm Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 man skal ALDERI godta at dem tar førerkortet!!!!!!!!. bare vist man har fyllekjørt, da kan det lønne seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 man skal ALDERI godta at dem tar førerkortet!!!!!!!!. bare vist man har fyllekjørt, da kan det lønne seg... Hvis man har fyllekjørt skal man ikke ha førerkortet uansett !! Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tlf. for og finne ut hvor landet ligger..? De bør kunne gi deg noe fornuftig svar på det iallefall :) God jul til deg, uansett lapp eller ikke :) Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 For en tid tilbake, lånte jeg bilen min til en uten lappen.. Han ble stoppa, og dette fant onkel politi ut..Lappen min ble beslaglagt.. Og det er vel 30 dager mener jeg å huske..Når de beslaglegger i 30 dager, så har de vel plikt til å gi meg et svar innen den tiden? Viss ikke, må de da gi meg lappen tilbake? Noen som vet? La oss nå bare håpe du forblir uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 skrev du under på at du godtok beslag?? isåfall ta deg en på politikontoere og trekk tilbake underskriften din,,,er nemlig fullt lovlig det. da har de 3uker på seg på å opprette sak eller så må de levere førerkortet tilbake. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Man kan alltid trekke samtykket om beslag.. men om de mener du godtok samtykket og du da trekker det 30 dager senere så vil ett evnt beslag virke fra de 30 dagene senere og ikke fra da hendelsen skjedde. Om du tror du mister lappen er det ikke alltid lurt å trekke samtykket så veldig SENT! Jeg godtok ikke samtykke, både skriftlig og muntlig, alikevel mente de at jeg gjorde det. Man har lite å "si" mot "de"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Man kan alltid trekke samtykket om beslag.. men om de mener du godtok samtykket og du da trekker det 30 dager senere så vil ett evnt beslag virke fra de 30 dagene senere og ikke fra da hendelsen skjedde. Om du tror du mister lappen er det ikke alltid lurt å trekke samtykket så veldig SENT! Jeg godtok ikke samtykke, både skriftlig og muntlig, alikevel mente de at jeg gjorde det. Man har lite å "si" mot "de"... delvis korrekt... du må trekke ifra de første 30dagene du var uten førerkort også Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg