Gå til innhold

maggvaardal: Kadett C - Prosjekt (

Ranger emnet


maggvaardal

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått fingen ut, og bestemt meg for å legge ut litt, ble ikke så mange bilder av selve monteringa men :( og ja, bilen bråker fælt :) Har akkurat vert ute å herja litt :) klarte å spinne rundinger på 4de gir :)

 

 

 

Her er felgene jeg skal pusse opp, dvs sandblåse og lakkere (original look), disse skal da brukes til vinteren/herjedekk. Syns d va litt porr me bremser som akkurat fyller felgen :)

PIC_0047.jpg

Litt øl og ei lommelykt til å se på instrumenter etter lørdagskvelden (øla ble morsdagspresang)

PIC_0043.jpg

Denne ledningen laga hellvette hele lørdagen, uten om kvelden da, pga bleskestad som heldigvis hadde drukket og klarte å se att denne gnistet inntil eksosmanifolden, mens alle andre så andre plasser på motoren :)

PIC_0045.jpg

Dette er da det heftige stereoanlegget mitt, så lyd-freaks, watch out! Det klarer å øvedøve motorlyden :):)

PIC_0042.jpg

Her er da montering, av sete osv....

PIC_0041.jpg

Her er jeg til venstre, og gamlingen til høyre, vi krangler nok som F om et eller annet

PIC_0038.jpg

Resultat:

PIC_0037.jpg

PIC_0036.jpg

 

Der jeg lakkerte bilen sto det noe rått, noe veeldig rått... en rally rigga volvo :) så jeg hadde noe rått å se på når jeg pussa på kladutten.

Photo-003ewefw9.jpg

 

skal komme bilder av bilen ute av garasjen og :)

 

magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen blei jo riktig fin i den fargen :) Men håpe våren kommer snart så du kna få finere felger, og sånn Go bil fortener jo bedre enn salta veier :( men men...det er no ein gong bare sånn :)

Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula

Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978

Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3

Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6

Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 242 ja :):) den ble solgt for 200k+ eller noe var det noen som sa :) kunne lett bytta kadetten i den :), det er tectyl på den, av "halvtynn" type, det er ca 2mm med slik skit på den (skal fyre på noe tykt,tongt noe senere), det er heller ikke salta veier nå, det er jo ikke akkurat glatt rundt her nå, men denne bilen skal kjøres svæært lite i salt!:) Har ats felgene, blir vel de jeg kjører med, 205bak 195 framme, blir sikkert 100ganger bedre å kjøre med de felgene, disse piggdekka slipper med en gang :) men men, alle maser om felger, men får se om jeg vinner i lotto eller noe, det jeg sparer til nå er en xe,let eller cosworth, er jo alt for lite med cihen:( fikk faktisk til speedometeret mitt idag :) gikk akkurat med 1.2automat wire (2 cm å gå på) :):)

 

 

magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på http://www.revolutionwheels.com der er det råe feler til kadett c..

 

jeg skal ha 4 spoke 9*13" av de som er der det er litt rått men..

 

fin bil du hadde!! fin farge!

 

og bensin lokket og dekslet på andre side skulle vært svart! det er litt tøft"

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kom eg akkurat haim itte å ha henta heim 2stk 240 getrag kasser, en 1600bakaklsing, og 4 stk ats felger :) så nå lurer jeg på å sveise den ene 1600akslingen min ;) Har iallefall litt deler til å rævkjøre bilen litt mer på nå :) Nå kom snøen her også, bare drit, kjører ikke med bilen på salta veier! OG HER ER DET SALT OVERALT!

 

magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår