Predator Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hvem må gå raikkonen eller montoya??? Blir litt spennende! :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Da får vi se om det blir noen av de ryktene om at Raikkonen skal til Ferrari i 2007. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 håper på det siste der,fortjener å kjøre for ferrari synes jeg,men er ferrari fan da:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Raikkonen har jo fått et "rimelig bra" tilbud fra Toyota fra 2007 nå da. . .Sikkert vanskelig å si nei til noe sånt! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299967 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hadde ikke sagt nei.. liker fyren, rå kjører Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Håper montoya fyker ut av McLaren. Er nemlig fan av det teamet og raikkonen, etter d holder jeg med alonso i renault, så d ville vært rått om begge de kom på samme lag. Holdt tidligere med hakkinen som også kjørte mclaren, så når han la opp (eller hva han nå gjorde) begynte jeg å holde med raikkonen. Kjørestilen hans den siste sesongen minner meg sykt om hakkinen sin, bare synd bilen ikke holdt så bra denne sesongen. Brøt jo ganske så mange løp... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bugedutten Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Kunne ikke vært mer enig med deg Johnsen.Holdt også med hakkinen før han ga seg,den eneste som kunnehamle opp med schumacher.han har en helt spesiell kjørestil,som er rå og se på,akkurat som raikkonen...håper han blir i mclaren og montoya må gå...montoya er bare god i perioder,og det er ikke bra nok når du kjemper i toppen...men ron dennis hadde sagt visst at den som gjorde det best neste år,ville han beholde..men spørs det,hvis holdbarheten er like dårlig neste år,så vil nok raikkonen bort...men heller til toyota enn ferrari...da blir det bare en ny ferrari dominanse i 5 år til,og da kommer sporten til å dø helt ut,med tanke på seertall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg