Erik Braseth Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hei, har lekasje i automatkassa mi og tenkte å prøve Omega 917 som visstnok skal stoppe lekasjer og forlenge livet på pakninger ved å bremse ned vulkaniseringsprosessen. Noen som har prøvd dette, evt andre omegaprodukter? Og hvem forhandler omegaprodukter? Får vel ikke kjøpt direkte fra Norsk Industriolje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Vi bruker dette på jobben, og det får ti av ti stjerner.... Helt rått hvordan det fungerer på simmerringer...... :peace: :peace: :peace: :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Godt å høre, da det sannsynligvis er simmerringen i forkant av kassa mi som er dårlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 det er jo ike mange kronene for en ny simmering... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Tungvint å bytte da, ut med kasse og converter.. Ikke noe jeg har lyst til å gjøre ute i snøværet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hehe, litt skeptisk ble jeg da. Tømte nedpå så det ble nesten 3% av stoffet (som forøvrig lukta død med en gang man brøyt forseglinga) og toppet opp med vanlig atf og startet opp og skulle kjøre hjem. Automaten oppførte seg helt merkelig, selv om det er nok olje så slurer den, hopper ut av gir og lockup'en henger på helt til man nesten stopper (skal bare funke i 3. og 4. gir). Håper det blir bedre etterhvert. De har forøvrig en Bricklin SV1 oppe på U.S Autoparts. Var inne i lageret og titta, tror den skal stå utstilt inne i butikken før den heldige eieren kan ta ibruk bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Hvordan gikk det med denne kassa? Ble den tett? Noen andre som har erfaringer med dette eller lignende produkter? Har en Ford FMX kasse som lekker i fremre sim-ring... ja jeg vet det er en gammel tråd... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaHelge Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Får terningkast 6 fra meg... Glimrende produkt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Nå vil jeg ikke anbefale dette, men jeg har hørt at bremsevæske er en fin lekkasjestopper (blant annet) til automatkassser. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Kassa var tett en liten stund den, men det viste seg at hovedgrunnen til at oljen kom ut i forkant var overoppheting og defekt bremsebånd til 4.giret. Brukte resten av stoffet på servostyringa, og det ble tett iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg