Mirus Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by aryx Kan noen tippe hva ny-bilen min heter da? Biltype (eks Audi) Nissan Modell (eks S4) Bluebird Årsmodell (eks 1995) 1986 Motor (eks 1.6) 1.8T :D Neida, er ikke det der en Z? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Jupp, en Datsun 260Z, skal prøve å få den noe alla det her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by aryx Jupp, en Datsun 260Z, skal prøve å få den noe alla det her: Det lover bra!! Z er uten tvil en hysterisk fet bil. Ta en titt på den tråden her, så vil jeg tro du får litt mere inspirasjon og arbeidslyst. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by aryx Kan noen tippe hva ny-bilen min heter da? Navnet er vel fairlady, mens modellbetegnelsen er 240Z eller.no sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by aryx Kan noen tippe hva ny-bilen min heter da? er det bildet av din bil? har ikke helt sansen for 2+2 utgaven jeg men... men grattis med grombil :) blir en z på meg også i nermeste fremtid hvis ting går som det skal.. (noe det sjelden gjør) hva slags planer har du for bilen da? mitt tips er watanabe felger og old school stilen :) og uten den ultrastygge spoileren som er på den røde bilen du posta :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Er min bil ja, måtte bare ha den når jeg fikk vite prisen. 20.000 kroner :-D Skal vel fikse den litt opp, er litt stuff som må gjøres innvendig. Vet ikke om jeg skal selge den eller om jeg skal ha den og style den opp. Har vel godt inntjeningspotensiale den bilen, noen som vet hva de går for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by VS&T OK here goes... Mazda 323 sedan.. :D Med Calibra styling ? Klisj klæsj Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg