RaCk Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Hei. Har endelig fått noen av delene mine. Bl.a et ratt med RPM måler. :) Lurer litt på hvordan man kobler dette. Det er sånn telefonkontakt bakpå lissom. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Fikkk du ikke med bruksanvisning? Den skal sikkert kobles som en vanlig turteller, +, -, og en fra fra coilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Ville vært sikker før jeg prøvde å koble den opp på den vanlige måten som Robert forklarte. Er vel litt elektronikk inni der (ser digital ut), så dar kan det være litt kjedelig å få en spike på 300V inn på den :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Den er digital ja. vil helst være sikker før jeg begynner å kødde med det der. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Igjen.. Fikk du ikke med koblingsskjema? Hvis ikke så virker det som en lavkvalitetsdel allerede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Nei. fikk ikke med på den. Bare på lap timeren. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 haha ,det der er det mest homofile rattet jeg har sett nokken gang . Fargen var jo heilt for jævlig . hehe:D :D :D :D :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by RaCk Har endelig fått noen av delene mine. Bl.a et ratt med RPM måler. Hvor har du kjøpt det.. synes det så rått ut jeg.. hehe :D Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Så til selve nøkkelspørsmålet.... Hva i allverden skal du med RPM(turteller) i rattet ? Er det et manglende ekstrautstyr på bilen din ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 rice-boy-must-have da..... neida rack ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 jeg har turteller i konsoll på bilen. Men allikevel. Syntes det var kult ekstrautstuyrt. Så jeg kjøpte like greit .:) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg