Gå til innhold

Forslag til bil som jeg muligens kan kjøpe!!!

Ranger emnet


Shadow_iX

Anbefalte innlegg

Hei alle dere bil-fanatikere..

 

Jeg har nå offisielt gitt opp å få tak i gromdeler til Riskomern min (Corolla STV) og skal vurdere å kjøpe en bil til, og eller byte inn Corollaen - men da vil jeg ha en bil som man får mye tøft stash til (styling, tuning, bremser, alt) og da lurer jeg på - hva syns folket er gromt og hva syns folket jeg burde kaste bort penga mine på???

 

Styling/Tuning tips til 2000 Corolla STV taes oxo imot med stor entuisasme..

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Hei alle dere bil-fanatikere..

 

Jeg har nå offisielt gitt opp å få tak i gromdeler til Riskomern min (Corolla STV) og skal vurdere å kjøpe en bil til, og eller byte inn Corollaen - men da vil jeg ha en bil som man får mye tøft stash til (styling, tuning, bremser, alt) og da lurer jeg på - hva syns folket er gromt og hva syns folket jeg burde kaste bort penga mine på???

 

Styling/Tuning tips til 2000 Corolla STV taes oxo imot med stor entuisasme..

Er det ikke mere gøy å ha en bil som det er vanskelig å få tak i deler til... Da må en jo bare legge mere penger i å få spesial laget deler.. hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Hei alle dere bil-fanatikere..

 

Jeg har nå offisielt gitt opp å få tak i gromdeler til Riskomern min (Corolla STV) og skal vurdere å kjøpe en bil til, og eller byte inn Corollaen - men da vil jeg ha en bil som man får mye tøft stash til (styling, tuning, bremser, alt) og da lurer jeg på - hva syns folket er gromt og hva syns folket jeg burde kaste bort penga mine på???

 

Styling/Tuning tips til 2000 Corolla STV taes oxo imot med stor entuisasme..

 

Hvor mye vil du bruke på bil da ? Litt vesentlig om du håper på seriøse forslag. Biltype? Stv, coupè, cab, sedan, varebil osv.?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sportslig noe hadde jeg tenkt på, men samtidig praktisk ...

 

Noen her som veit om noen som lager deler for en stakkar som ikke har mulighet til å gjøre noe sånt selv.. gjerne sette på og, for værktøy har ikke jeg , jo jeg har en saks og en gaffel.. :=)

 

tjihi ...

 

Mere forlasg taes i mot med stor entusiasme...

HFRacing er nysgjerrig han å - henger over skulder'n min her å glor...

 

 

-- makan tel folk... ;)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

viss ikke alder eller rust er noe problem så anbefaler jeg en gammel opel av noe slag og sett inn c20let motoren på 204hk og 280nm... det er sleeper det. :)

 

HØH? Har hardt for å tro at en som har lett land å strand etter styling til en 2000 modell Toyota kan finne på å kjøpe en gammel Opel, for å bygge om til 204hk!?!! Ha ha! Jadda!

 

Hva med en 98 Nissan 200SX Sportline Z, slik som eirikoo har? Så et par av de på våler og må si jeg ble litt forelska! Men de er jo litt dyre da.. ;) bilen til erikoo!?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at det er fullt sannsynlig at en opel med stor motor faller i smak hos IX (shadow ix)...

Corrollaen hans er no så sært som en 2000 corolla 4wd stv, og ingen lager noe som helst kult til den bilen.... fakta....

med de hjula han har på nå, så slipper det ikke slev om det regner... må ha vinterføre...

 

har hørt han prate om en gammel opel som herjebil.. tenker nok tilbake på rx7 biturbomotoriserte opelen han hadde før. det var sleeper det ;)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hva var det jeg sa ;)

 

Eller hvis du skal burne, så gjør du som broren til en kompis.. skaff deg en boble.. blodtrim(150+), innstaller line lock(låser bremsene foran, uten og bremse bak.. og burne alt du vil....

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egetlig på jakt etter en Kadett C - er noe krav da; godkejnt med senking, godkjent med 2,0i (8v), eller 2.4i eller enda bedre 2.0 (16v) motor, sperre ikke rustholk - og ikke koste 70 lapper (som en viss gromkadett gjør, den er sikkert verdt det - godkjent me kråssfård motor (ca 400bhp) .. men det er litt extremt da...

 

ille nok å kjøre 420hk i en Impreza engang... ukontrollerbart i by'en iallefall.. :)) men gud så gromt på en åpen slette... *drømme tilbake til de gode gamle dagene da ha jobba på Subaru*

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår