kaliber Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 såg en feit mazda 6 i trondheim for en stund siden! en kompis sende meg et bilde av bilen nå!:) lurte på om noen av dere har noe større!?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Denne er vel en her på forumet som eier, 20" krom? Kongefet bil!:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Jepp eiern la ut noen bilder på forumet for en liten stund siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Tror han tilhører Gauldal Gatebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 se på mediadelen ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ey! han duden der har jeg observert på stavset. tror han eller dama eller mora/faren bor der, for har sett han i lengre perioder i området.. ihvertfall fram til i sommer.. vet ikke hvor han evt er fra.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95523&highlight=Mazda Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 han bor på byåsen . finner mye bilder av den på gauldalgatebil Og et på http://www.autofil.no . forsida Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricecracker Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 han bor på byåsen . Men je e nå ekte gauldaling da frå Singsås..... Jobbe å bor i byen...... Siter Mazda 6 BMW E92 320D ( ex ) Mazda Rx8 ( ex ) Mazda 6 ( ex ) http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 du kjem nå iallefall nå det e snakk om lasse stefans :) og en fast kunde på esso støren de sene natte timer :) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg