audioteam Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Vet ikke om jeg tørr be om komentarer igjen, sist fikk jeg så mye pepper at fysja meg :deng Titt på dette http://www.eminent-tech.com/RWbrochure.htm Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 er et oppslag på http://www.vg.no om den der saken i dag Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hehe... har kikket på den der ja... skal jo fungere utfra hva som beskrives. Du hadde vel ikke tenkt å ha en i bilen? ;) Hadde vært trivelig å hatt hjemme dog... den må jo gi ny mening til begrepet "luftig gjengivelse" :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Personlig så kan jeg ikke helt se poenget. en god subwoofer klarer å produsere trykk helt ned til 20Hz om kassen lages riktig. Og lavere enn det hører vi omtrent ikke uansett. Så lave frekvenser er ikke noe vi egentlig "hører" via trommehinnen, men vi kjenner vibrasjonene igjennom kroppen. Spiller selv over 125dB i bilen på 20Hz, så jeg ser ikke noe speielt behov for en stakkars vifte i tillegg i allefall.. :) Med mindre du skal spille musikk for elefanter osv da, som benytter seg av frekvenser under 20Hz... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Denne er vel ment for seriøse (hjemme)kino systemer vil jeg tro. Tror ikke den vil fungere i bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Denne er vel ment for seriøse (hjemme)kino systemer vil jeg tro. Tror ikke den vil fungere i bil. Ja har nu hatt mye galskap i bilen men var ikke derfor jeg la den ut :) Regnet med de som er lyd fantaster synes slikt er skøy å lese om . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kan jo være greit å pakke i hattehylla for å fjerne dugg fra bakruta Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kan jo være greit å pakke i hattehylla for å fjerne dugg fra bakruta :pray der har du svaret, dugfjerner med lav frekvens . Glad det er helg, da er det ikke fy fy å drikke på jobb :) cheers Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kjøleting til forsterkere???? må vel gi et og anna vind kast?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 :eek: kjøleting til forsterkere???? må vel gi et og anna vind kast?? hehe URK!! STIV pris på den vifta da men!! :eek: hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 koster og væra kar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Kan du si PG Cyclone? Den der er blitt diskutert på alle foum jeg er på og tror alle har slaktet den ;) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg