ZtilongZ Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe disse: Noen som har erfaring? http://www.autospar.no/goxpage00000003dbp191941755C.html Står at de passer til golf, men ikke om det er gamle fangere eller 90 fangere... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hold deg unna de der.. de sprekker for et godt ord.. dårlig passform og alt... hadde de der en stund.. men kjøpte meg hella i stedet! mye bedre Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Står at de passer til golf, men ikke om det er gamle fangere eller 90 fangere... Er jo ikke grøftlysholdere i småfangerne til Golf II da. Det er jo kun 90 fangere som har fester til slike lykter.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Var så dum at jeg kjøpte de der, passa jo ikke orntlig engang. Bytter til hella når de svikter........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Er jo ikke grøftlysholdere i småfangerne til Golf II da. Det er jo kun 90 fangere som har fester til slike lykter.. ...godt poeng! :well hold deg unna de der.. de sprekker for et godt ord.. dårlig passform og alt...hadde de der en stund.. men kjøpte meg hella i stedet! mye bedre Hmm... jammen de er jo så billige... Ringte til Torshov og Mekonomen nå... Hella Tåkelykter, Mekonomen - Drammen Ikke klare: 1374,- pr. side + Festebrakett: 446,- pr. side = 3640,- ------------------------------------------ Hella Tåkelykter, Torshovbil - Liertoppen Drammen Ikke klare: 1198,- pr. side + Festebrakett: 446,- pr. side = 3288,- ------------------------------------------ Noen som vet et sted hvor man får tak i klare tåkelykter til Golf 2??? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 sjekk med hellanor.. de selger hella produkter litt billigere.. men lys koster peng hvis du skal ha kvalitet som ikke går i dass.. jeg bruker dog ikke original tilpassa tåkelys, ettersom de avgir for dårlig lys etter min mening. så jeg bruker hella DE-linser (har originale HELLA lamper liggende da, med vw delnr på) lys koster peng! og jeg liker GODT med lys! ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 De lyktene som jeg spurte om fra autospar... de er de samme som tmtuning selger??? http://www.tmtuning.com/golf2/g2_l_151.html Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jepp... og JOM er produsenten! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 På NBS Liertoppen hadde de dette webtilbudet. TÅKELYKTSETT SOM PASSER DEN STORE FANGEREN INKL FESTEBRAKETTER. V+H Hvit Foran Ny uoriginal: 1.796.- ink. mva. Om jeg bestiller på nett så får jeg 10% rabatt pluss at jeg får 5% rabatt for å være VWAudi-club medlem... 1796 - 15% = 1526,- happyhappy Tror jeg går for disse og heller kjøper noe SPREKT noe neste gang... Grunnen til nye lykter er fordi de andre har smakt på brøytekant... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 kjøp DE-linser.. og "bygg" dem inn i fangeren.. mye bedre lys da gitt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 kjøp DE-linser.. og "bygg" dem inn i fangeren.. mye bedre lys da gitt Tja... egentlig så er det ikke så veldig nøye med selve lyset nå... jeg vil bare tette hulllet :P Men jeg har klart å slite den ene ledningen til tåkelyset på høyre siden... Kanskje et jævlig dumt spm. men kommer tåkelysene med ny ledning eller må jeg ha det i tillegg??? Eller er det kanskje forskjellig hva man får? ...er jo et tåkelys SETT... :cocain: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 kommer meg bekjent uten noen former for ledninger desverre... men det fixe du jo enkelt selv da.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 På NBS Liertoppen hadde de dette webtilbudet. TÅKELYKTSETT SOM PASSER DEN STORE FANGEREN INKL FESTEBRAKETTER. V+H Hvit Foran Ny uoriginal: 1.796.- ink. mva. Om jeg bestiller på nett så får jeg 10% rabatt pluss at jeg får 5% rabatt for å være VWAudi-club medlem... 1796 - 15% = 1526,- happyhappy Tror jeg går for disse og heller kjøper noe SPREKT noe neste gang... Grunnen til nye lykter er fordi de andre har smakt på brøytekant... I følge VACN får vi 10% rabatt på NBS... altså 20% totalt. Men de 10% du sparer på å bestille på nett tjener du vel ikke så mye på... da får du jo frakt ++ i tillegg. Bestiller du i oppkrav baller det fort på seg ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe disse: Noen som har erfaring? http://www.autospar.no/goxpage00000003dbp191941755C.html Står at de passer til golf, men ikke om det er gamle fangere eller 90 fangere... for guds skyld hold deg unna autospar! de klarer aldri å levere i tide! måte vente 1.5 halv månede på blinklys som jeg bestillet! pluss at jeg har bestillt der i fra fler ganger å det kommer aldri! veit det er billig der men jeg handler ladri der mer! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg betalte 680kr for mine på ebay, nye hella Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg