Gå til innhold

Fashens Prosjekt-Almera (Norges feteste almera?) ny og bedre tråd

Ranger emnet


Fashen

Anbefalte innlegg

  • Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ribba bilen helt jo? Uff, å du skal sette det sammen? Så glemsk som du er:P :heyyou:

Ang han som står oppi motorrommet der, hm. Joda:P Sett deg bedre da:P Ser ut som du har stått opp å bare gått ut:)

Men alltid like nice vett:P

 

Blir spennende å få satt i gang motoren og alt:)

Glad du også fikk ordnet opp med Eye Candy.

Mange sier nok bilen din er overstylet, men jeg syntes den er konge jeg. Og ikkk fordi du også er nice, men bilen er faktik nice også:)

Kler hverandre godt nuh vett Bjørnar:P

 

Men lykke til videre Kjekken:P

play the life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja mere og bedre bilder neste gang. du som tok de da :D vi reiser og får i stolene etc straks right? yeah :D

 

YEAH! i kveld kanskje? har kjerring fri og greier :D

hehehekiddie

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren blir gull den :D

så bra ut når vi prøvde den ihvertfall :D skal ærlig innrømme at jeg var skeptisk i starten jeg og ;) men tror det blir bra på bilen jeg bjørnar :D

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her kommer en liten update. har hentet meg en primera delebil så nå har jeg det meste jeg trenger,men det vil ta litt tid før updates pga jeg må finne meg et nytt verksted! :( Så hvis noen veit om noe i nærheten av jessheim (maks 30?min unna) rimlig til leie si ifra!

selger foresten lambodør hengslene mine billig også :

http://www.bilforumet.no/topic/147499-gt-factory-universale-lambodør-hengsler-brukte/?do=findComment&comment=1655164

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen ble skikkeli fin jeg! Også virker du så fornøyd med den! :partyon: Det er jo det viktigste ;) Den modda fronten synes jeg var stygg... Panseret er forlenga så det ser ut som en 200 s14a... Personlig liker jeg ikke de bilene, men det er smak og behag.

 

Bra jobb du har gjort!! :partyon: Stå på!!

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår