Gå til innhold

Psykopat toyota hiace

Ranger emnet


audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Åh kom til også tenke på..

Tenk på den bilen som vinterbil a.. eller team bil.. kommer på motor veien med bilhenger og hiacen trekker hengern.. kommer en liten bmw eller noe på sia og ypper, så bare klemmer hiacen til også :eek: der var slepe bilen langt forran gikk.. hehe

If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører du en Hiace med V8 på offentlig vei, må du bare finne deg i litt oppmerksomhet (i vårt tilfelle; foto).

 

Altså, tror du han vet om dette bildet?

 

 

Så får det være opp til eier om han vil kjøre med eller uten synlige skilter. Min mening bare...

 

Hvor teit er ikke det å si??

 

 

Hele svaret ditt var teit. Det er god (bil)forum skikk å slædde skilter på bilder, da det kan trekke uønsket oppmerksomhet også.

 

 

Klarer man å legge ut bilde, klarer man å slædde det før man legger ut også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer man å legge ut bilde, klarer man å slædde det før man legger ut også...

He he. Gidder ikke blande meg inn i denne krangelen men NEI du har faktisk feil der. Klarer fint å legge ut bilder her jeg men har ikke peiling på hvordan jeg sladder bilder/skilt. Men nå suger jeg på data da så det er kansje bare meg :confused:

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Gidder ikke blande meg inn i denne krangelen men NEI du har faktisk feil der. Klarer fint å legge ut bilder her jeg men har ikke peiling på hvordan jeg sladder bilder/skilt. Men nå suger jeg på data da så det er kansje bare meg :confused:

 

 

Det er bare og trekke en hvit strek i paint det,, lett som bare det :D

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Gidder ikke blande meg inn i denne krangelen men NEI du har faktisk feil der. Klarer fint å legge ut bilder her jeg men har ikke peiling på hvordan jeg sladder bilder/skilt. Men nå suger jeg på data da så det er kansje bare meg :confused:

 

 

Høyreklikk på bildet > Rediger > Paint starter opp med bildet > Bruk sprayboks på skiltet > Fil > Lagre som.

 

(WinXP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor teit er ikke det å si??

 

 

Hele svaret ditt var teit. Det er god (bil)forum skikk å slædde skilter på bilder, da det kan trekke uønsket oppmerksomhet også.

 

 

Klarer man å legge ut bilde, klarer man å slædde det før man legger ut også...

 

Kjører du Hiace med V8, er ikke et bilde på forumet her det største problemet du har for å si det sånn.

Det jeg mener å si er at om en snut/BTmann ser/hører denne sleden, så blir den stoppa med innkalling til teknisk uansett. Og om den ikke er godkjent ombygd, gjelder heller ikke forsikringen. Ergo ingen vits i skiltene, da de ikke er gyldige uansett.

I følge norsk lovgivning kan du legge ut så mange bilder uten sladda skilter du bare vil, så lenge de er tatt på offentlig sted. Og hvis du ikke liker det, får du prøve å komme deg på stortinget å fremme forslag om bilskiltbildeforbud eller noe i den dur. Og når andre representanter argumenterer deg i mot, så kan du jo bare si "teit". Virker som om det er ditt talent.

 

Jeg sladder selv hvert eneste bilde jeg legger opp, men synes det er dæmn tåpelig å "kjefte" på en som legger opp usladda bilde via tråden. Vi har tross alt PM funksjonen.

 

God Jul :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår