RøreLua Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Åh kom til også tenke på.. Tenk på den bilen som vinterbil a.. eller team bil.. kommer på motor veien med bilhenger og hiacen trekker hengern.. kommer en liten bmw eller noe på sia og ypper, så bare klemmer hiacen til også :eek: der var slepe bilen langt forran gikk.. hehe Siter If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Kjører du en Hiace med V8 på offentlig vei, må du bare finne deg i litt oppmerksomhet (i vårt tilfelle; foto). Altså, tror du han vet om dette bildet? Så får det være opp til eier om han vil kjøre med eller uten synlige skilter. Min mening bare... Hvor teit er ikke det å si?? Hele svaret ditt var teit. Det er god (bil)forum skikk å slædde skilter på bilder, da det kan trekke uønsket oppmerksomhet også. Klarer man å legge ut bilde, klarer man å slædde det før man legger ut også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Klarer man å legge ut bilde, klarer man å slædde det før man legger ut også... He he. Gidder ikke blande meg inn i denne krangelen men NEI du har faktisk feil der. Klarer fint å legge ut bilder her jeg men har ikke peiling på hvordan jeg sladder bilder/skilt. Men nå suger jeg på data da så det er kansje bare meg :confused: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 He he. Gidder ikke blande meg inn i denne krangelen men NEI du har faktisk feil der. Klarer fint å legge ut bilder her jeg men har ikke peiling på hvordan jeg sladder bilder/skilt. Men nå suger jeg på data da så det er kansje bare meg :confused: Det er bare og trekke en hvit strek i paint det,, lett som bare det :D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 He he. Gidder ikke blande meg inn i denne krangelen men NEI du har faktisk feil der. Klarer fint å legge ut bilder her jeg men har ikke peiling på hvordan jeg sladder bilder/skilt. Men nå suger jeg på data da så det er kansje bare meg :confused: Høyreklikk på bildet > Rediger > Paint starter opp med bildet > Bruk sprayboks på skiltet > Fil > Lagre som. (WinXP) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hans petter heter han someier den. en kompis a meg har prøve kjørt den og sier at den er helt sinnsyk digg å kjøre. akk nok power for en sånn type bil. sitter forresten org driv linje der også stort sett. hvertfall etter hva jeg skjønte når jeg var der mens han bygde den. sinnsykt fett bygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hvor teit er ikke det å si?? Hele svaret ditt var teit. Det er god (bil)forum skikk å slædde skilter på bilder, da det kan trekke uønsket oppmerksomhet også. Klarer man å legge ut bilde, klarer man å slædde det før man legger ut også... Kjører du Hiace med V8, er ikke et bilde på forumet her det største problemet du har for å si det sånn. Det jeg mener å si er at om en snut/BTmann ser/hører denne sleden, så blir den stoppa med innkalling til teknisk uansett. Og om den ikke er godkjent ombygd, gjelder heller ikke forsikringen. Ergo ingen vits i skiltene, da de ikke er gyldige uansett. I følge norsk lovgivning kan du legge ut så mange bilder uten sladda skilter du bare vil, så lenge de er tatt på offentlig sted. Og hvis du ikke liker det, får du prøve å komme deg på stortinget å fremme forslag om bilskiltbildeforbud eller noe i den dur. Og når andre representanter argumenterer deg i mot, så kan du jo bare si "teit". Virker som om det er ditt talent. Jeg sladder selv hvert eneste bilde jeg legger opp, men synes det er dæmn tåpelig å "kjefte" på en som legger opp usladda bilde via tråden. Vi har tross alt PM funksjonen. God Jul :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 haha, råfeit bil, jeg respekterer folk som gjør sånne prosjekter her HØYT. men herre min hatt som folk skal quote i hytt og pine da, ingen vits i å quote de caravelle-motorbildene ørten ganger vel. Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hørte det var noen som sa at den skulle komme til drøbak treffet ??? noen som så den der ?? eventulet tok noen bilder ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gilbert21 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 det er noen bilder av den bilen på http://www.porraudio.com trykk på galleriet og du får se... var vel egentlig ganske like bilder, men det er jo andre tøffinger der og Siter Mercedes S210 E420 1997 Volvo 460 2.0i 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 joa.......trur nok det er den!? Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 han som eier den hiacen jobbet jeg med før.. sitter 350maskin i den.. ordentlig bygd. går meget greit..!!! Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S4nder Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 lurer på om det er denne: Pjokken fra porsgrunn sin caravelle.. godt over 1000 hester i den!!!! (sorry OT) Siter 87 Subaru justy 4x4 vinterbil 93 Golf 2,8 Vr6 CC -Brendt opp 92 Golf 1,8 87 Golf 1,8 trimmkam. - Fronta 88 Ford sierra 2L is - Vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 fy faen i helvette for en maskin! ;) hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hva er vitsen med å skrive om caravellen når det er lagt ut en tråd om en heeelt annen bil Devil Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg