Gå til innhold

Scirocco vs. golf deler...

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

lurer på om deler fra Golf I og Golf II passer til scirocco? Noen som vet? Vil ha nye lykter!

 

Også Noen som vet om det finnes og hvor jeg får kjøp en sånn håndbok til scirocco MKII? Skulle gjerne ha vist hvor dreneringshullene er..

 

Ellers irriterer jeg meg over innsuget og innsprøtninga som er speilvendt da... men men...

 

Skulle ha kjøpt meg noen nye dempere, noen som vet om de fra Autospar er noe bra? nærmere bestem disse?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hørte på biltema, men de hadde bare til Rocco 1... men skal bestille en bok fra autospar.no nå.. så ikke at det bare var GTX 16v den ikke dekte.. går fint for jeg har bare GTX 8v... hehe... men så var det dette me Golf deler...

 

Golf II dempere og fjære passer vel?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen i en uke no, så eg e ikkje så alt for kjent med den, men Golf II-deler skal passe til Scirocco MKII. I boken e det beskrevet dreneringskanaler ifra taket som leder ned til bittesmå hull i understellet bak hjulbrønnen.. Det står også om drenering i dørene. Det var lett for at det kom drit i utgangene slik at det blir tett.. Det opplevde eg i dag, var en dam på gulvet bak førersetet.. Det lekker også i fra baklyktene, men det e forholdsvis lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Scirocco 1 og 2 har samme dempere og fjærer som Golf/Jetta 1.

 

aaah, Jetta og Golf I ja? kjekt å vite.. er det noen andre deler og annet som passer fra Golf II da?

 

boken e det beskrevet dreneringskanaler ifra taket som leder ned til bittesmå hull i understellet bak hjulbrønnen.. Det står også om drenering i dørene. Det var lett for at det kom drit i utgangene slik at det blir tett.. Det opplevde eg i dag, var en dam på gulvet bak førersetet.. Det lekker også i fra baklyktene, men det e forholdsvis lite.

 

akkurat det samme som meg! har du fått rensket opp dreneringen da? jeg har flere liter vann i gulvet nå :( hvor er hullene hen, og kan man bruke en stål wire eller noe til å cleanet det opp?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår