Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Det er 2.6 Diamant ell hva den het??har daimond felgene :) hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jeg må gjøre det skikkelig om jeg først skal gjøre noe med den.. Lager alle fire hjulbuene nye. samt sveise igjen der listene på dørene er og sånt.. Hjulbuene vil såffal ikke bli så voldsomt som på prosjektet, men litt bredere bare..!:D Da hadde jeg laget delene på forhånd, så langt jeg kunne. Og smelt alt på iløpet av en helg! Motorn. Skal kanskje selge den.. Om noen har lyst til å kjøpe den, så.. Toppen er overhalt og symbolsk portet med A7 kam fra enem med nye vippearmer og hydr.løftere. Nytt pakningsett i bunndelen òg. Ny dynamo, vannpumpe, reimer osv.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Det er 2.6 Diamant ell hva den het??har daimond felgene :) hehe stemmer det.. :) Men det blir ikke så mye diamond igjen på den dah.. Blir mere 3000 deler jah! Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jeg må gjøre det skikkelig om jeg først skal gjøre noe med den.. Lager alle fire hjulbuene nye. samt sveise igjen der listene på dørene er og sånt.. Hjulbuene vil såffal ikke bli så voldsomt som på prosjektet, men litt bredere bare..!:D Da hadde jeg laget delene på forhånd, så langt jeg kunne. Og smelt alt på iløpet av en helg! Motorn. Skal kanskje selge den.. Om noen har lyst til å kjøpe den, så.. Toppen er overhalt og symbolsk portet med A7 kam fra enem med nye vippearmer og hydr.løftere. Nytt pakningsett i bunndelen òg. Ny dynamo, vannpumpe, reimer osv.. Ja du har vel litt peil på og lage hjulbuer nå kan jeg tenke meg :) men vi snakkas må få meg litt søvn hvis jeg skal orke jobben i morgen :) kansje jeg skal lagge rette hjulbuer på omega b :) hehe cadilac cattera den første hadde jo det :) rette hjulbuer på omega b karosseri hehe :) se faktisk ganke elegant ut :win Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 stemmer det.. :) Men det blir ikke så mye diamond igjen på den dah.. Blir mere 3000 deler jah! ja du har fått omegan nå???ta litt bilder av den a :) jeg er inntrisert som f ,skjønner du :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ska ikke skaffe dere messenger ellerno a? :D ;) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 :) (det kalles spamming for og få opp treaden hihi) ikke si det til noen:omfg Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 :) (det kalles spamming for og få opp treaden hihi) ikke si det til noen:omfg spamspam Kjøp lystgasskittet mitt, så får du litt ekstra power :D Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Lystgass.. neeh.. Hakke lyst på det! Ser ikke helt sjarmen med det.. Legg heller opp en slange fra reservehjulet og inn på innsuget! Så har du ei kran et sted forran.. så WHOOHOOOOO!!! :D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hehe :)blah Fikk aldrig noe svar i går:( har du 3000 din fra tyskland hjemme i stua nå? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 TurboTony: Du som satt i den blå volvoen der? Stusset litt i forbifarten, men måtte videre!:) Du får blinke på meg neste gang! yes det skal jeg :D sto utta får bilen , derfor fikk jeg ikke blinka på deg er ikke så mange lyse blå'e volvo 142 rundt her :rolleyes: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 JA det var et baddlook panzer på dele bilen din fra tyskland:)! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Var? :D Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hehe :) ja det var .stemmer nok det.nå er det bare et bad to look at panser Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 panseret ble tatt av før transporten.. Her er nye bilder.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg