Cato323 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Du, koss har du fått inn måleran på spillern din? Eller e d bare juks?? Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Du, koss har du fått inn måleran på spillern din? Eller e d bare juks?? Pioneer Avic -1r, er innebygd i denne. Dener koplet opp mot pulsen på bilen og gps, så den måler alt fra - Km/t-Vinkler-sladdometer-g krefter-kompass-kloke-høyde +++ Kan velge om jeg vill ha disse oppe, eller tv, eller dvd.... Ingen juks her i gaarden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har funnet ut at jeg like greit kan selge vinterdekka mine. Dette pga at bilen blir brukt så sykt sykt lite om vinteren at den like gjerne kan stå på sommerfelgene i garasjen hele halvåret.. Så hvis noen er interesert så er di for salg... Send en pm.... 225/40-18" Nokian hakka 4 (som nye) 8" breie felger av merket Trophy Boltsirkel 5-100 ET 35 (tror jeg?) Alt er som nytt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hva skal u ha fordi da????? Utrolig fine felger må jeg si! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hva skal u ha fordi da????? Utrolig fine felger må jeg si! 7-8oookr må jeg ha for felgene. Og det vil jeg påstå er meget Billig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Da var felgene solgt, til herren fra Alta :) Grattulerer med nye felger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kjøpte med short shift her om dagen til min Golf gti IV. Men fulgte ikke med noe form for monteringsannvisning... Og jeg som er butikk mann og ikke mekaniker vet ikke helt hvordan jeg skal montere denne.. Noen som kan hjelpe meg?? Her er bilder av shiftern: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hmm, mye mer komplisert på Golf enn på civic, hehe.. Når jeg byttet til shortshift på den gamle civic'n min, var det bare gjort på 20min.. Men sjekk under bilen der hvor giroverføringa er.. Skal garantert løsnes noe der.. Hmm, det der hørtes helt idiotisk ut.. Sorry.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ser man det ! Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Var ute og lufta bilen her om dagen, da det var bare og fine veier.. Så tenkte jeg, at jeg parkerer bare hjemme utenfor huset så kjører jeg bilen inn i garagen på tur til jobb i morgen.. Kommer sikkert ikke mere snø, neivell!! Glatt og kjøre med sommerdekk ja!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kjøpte gatebil børsen i dag og fikk meg en overaskelse, Ronny Krabberød har laget en reportasje om bilen min,- så blar jeg litt vidre i bladet så er det reportasje om gamle bilen min også Viste at det skulle komme reportasjer om bilen,men ikke at den skulle i dette bladet golf, side 32-33 audi, side 48-49 Enjoy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Et par spm til bilstereoinstallasjonen din! Det herda glasset der...hvor tykt glass brukte du? Hvordan festet du glasset over forsterkerne? Brukte du Skai som matriale for trekking? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 kjøpte det selv=)så`4`ern din....du skal selge for 300 laken jo?? mye peng,men så har du jo byggd opp otoren din da......spørs hva folk vil ha....jaja=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Et par spm til bilstereoinstallasjonen din! Det herda glasset der...hvor tykt glass brukte du? Hvordan festet du glasset over forsterkerne? Brukte du Skai som matriale for trekking? Brukte 5mm sotet herdet glass, freste ned 5mm i bunn plata og trekte opp med skai ja.... Så er det bare og felle ned glasset ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg