Gå til innhold

AMA: Prosjekt, Nordlands Golf.

Ranger emnet


AMA

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du, koss har du fått inn måleran på spillern din?

 

Eller e d bare juks??

 

Pioneer Avic -1r, er innebygd i denne. Dener koplet opp mot pulsen på bilen og gps, så den måler alt fra - Km/t-Vinkler-sladdometer-g krefter-kompass-kloke-høyde +++

Kan velge om jeg vill ha disse oppe, eller tv, eller dvd....

Ingen juks her i gaarden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at jeg like greit kan selge vinterdekka mine. Dette pga at bilen blir brukt så sykt sykt lite om vinteren at den like gjerne kan stå på sommerfelgene i garasjen hele halvåret..

 

Så hvis noen er interesert så er di for salg... Send en pm....

225/40-18" Nokian hakka 4 (som nye)

8" breie felger av merket Trophy

Boltsirkel 5-100

ET 35 (tror jeg?)

Alt er som nytt!!!

 

668603bilde1golfgtivinter0072l.jpg

668603bilde2golfgtivinter0102l.jpg

668603bilde3golfgtivinter0126b.jpg

668603bilde4golfgtivinter0025x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte med short shift her om dagen til min Golf gti IV. Men fulgte ikke med noe form for monteringsannvisning... Og jeg som er butikk mann og ikke mekaniker vet ikke helt hvordan jeg skal montere denne.. Noen som kan hjelpe meg??

 

Her er bilder av shiftern:

dsc001809gm.jpg

dsc001843ui.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mye mer komplisert på Golf enn på civic, hehe.. Når jeg byttet til shortshift på den gamle civic'n min, var det bare gjort på 20min.. Men sjekk under bilen der hvor giroverføringa er.. Skal garantert løsnes noe der..

 

Hmm, det der hørtes helt idiotisk ut.. Sorry..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var ute og lufta bilen her om dagen, da det var bare og fine veier.. Så tenkte jeg, at jeg parkerer bare hjemme utenfor huset så kjører jeg bilen inn i garagen på tur til jobb i morgen.. Kommer sikkert ikke mere snø, neivell!! Glatt og kjøre med sommerdekk ja!!!

 

dsc001768sh.jpg

dsc001780wb.jpg

dsc001858ls.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte gatebil børsen i dag og fikk meg en overaskelse, Ronny Krabberød har laget en reportasje om bilen min,- så blar jeg litt vidre i bladet så er det reportasje om gamle bilen min også

 

Viste at det skulle komme reportasjer om bilen,men ikke at den skulle i dette bladet

 

golf, side 32-33

audi, side 48-49

 

Enjoy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spm til bilstereoinstallasjonen din!

 

Det herda glasset der...hvor tykt glass brukte du? Hvordan festet du glasset over forsterkerne?

 

Brukte du Skai som matriale for trekking?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spm til bilstereoinstallasjonen din!

 

Det herda glasset der...hvor tykt glass brukte du? Hvordan festet du glasset over forsterkerne?

 

Brukte du Skai som matriale for trekking?

 

Brukte 5mm sotet herdet glass, freste ned 5mm i bunn plata og trekte opp med skai ja.... Så er det bare og felle ned glasset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår