-Supraguy- Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Etter det jeg har hørt så trenger man ikke bremsekraftforsterkeren. Og 1.6 understell må til og ja. :( - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Venta lenge på den her dagen, men endelig va felgan hjemme. Etter ca 9 månders ventetid. Første æ gjorde va e gje dem en real omgang med avfetting og såpesvampen for å vaske dem, sidn dem va litt dirty, så selfølgelig prøvemontere :) Biln skal SELFØLGELIG droppes helt ned på bakken, så "oljeplatform" looken e bare midlertidig :) Fant ut at bakfelgan kommer til å bygge endel ut, sidn den akseln som skal brukes e 2cm breiere en den som sitt på, men trur kadett D sjermbuan klare å svelge dem fordet. Ble litt mange bilda, men sånt sjer når man e glad. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 er sikkelig misunnlig på det hjula altså, hehe. sku hatt sånne ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Nice:D Drit i kadett d buene.. fett når di stikker uttafor:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 oljeplatform look er jo verst :) går fortere des høyere du kommer u know:D:D flotte felger det der, gjorde jo ingenting at du måtte vente, bilen er jo ikke ferdig uansett D: Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 takker for comments, syns sjøll det ble helt rått, ser mye råere ut i virkeligheta en på bilda.. Blir ofte litt ventetid når man e litt pengelens å bor XXX mil unna opel sivilisasjon :) Finnmark e ikke akkuratt veteranbil verdens big apple.. Ble STOR inspirasjon å få felgan på vraket, vill liksom bare ut å sveise nu :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ble rått! Grattis så mye. :) - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Så utrolig bra ut, gled deg, kadett c med 16v og sperre = MORO;) Fikk nesten lyst til å lage en tråd om kadetten min også.. menmen.. huff.. Eksamens arbeid venter:) Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Eksamen kommer etter du er ferdig med å skru på bilen:) bil først, andre ting etterpå :D Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hehe, feil prioritering det.. Utdanning først så tjene peng til å skru på bil å kjøpe masse grommdela :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hallu.. skjedd noe mere ell?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hallu.. skjedd noe mere ell?? :D Nja, skjer nu litt sånn smått.. Oppdatere tråden når det e nokka å oppdatere for.. Fått en dårlig nyhet, må montere 1200 motorn for så å kjøre den ned på biltilsynet får å godkjenne den.. Så sette nymotorn i å så kjøre ned å godkjenne den.. Måtte jo selfølgelig bli feilinformert av tollkontoret i alta!! Hadde æ vist det så hadde æ jo godkjent den FØR æ bynte å strippe den ned!! irritert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Oi, den var kjip. Lykke til da! :) Har du alle delene som trengs for godkjenning nå? - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 nei, mangle enda bremser og dempera.. håpe på å få meg en sommerjobb så æ får råd til det.. Har fått taki Manta GSI diffspærre, så nu kan æ lægge 2 striper etter meg istede for 1 :) Håpe det ikke e så vanskelig å shimse den inn i Ascona A 1700 akseln..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Aner ikke hvor vanskelig det er å shimse den inn i sperra de, men jeg må shimse opp sperra mi litt nå, for den legger ikke igjen svart nok strek på ene siden, hehe;) Synd detta med godkjenninga, men lykke til.. Skrik ut om noen vetom 1600 forstilling til meg, min er skakk:D Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg