CorraDon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ja, den er og porr! Ser bra ut, og går fælt! Najs! yodude Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 vel, her er stemmene over bilene så langt : Kenneth Moen's Nissan Silvia S15 : 13 stemmer Jan Tore’s Mazda Rx7 : 7 stemmer audien til Lars (camelon, lambo dører...) : 7 stemmer Monster Evo'n : 6 stemmer Markus sin camelon Toyota Mr2 : 5 stemmer Helge Vik: BMW E30 M3 : 4 stemmer Ford GT40 : 3 stemmer Gatebiltaxien : 2 stemmer Latskap.net Volvo 244 : 2 stemmer kim hapi sin skyline : 2 stemmer Kai sin røde quattro : 2 stemmer Daf 66 : 2 stemmer Lord Of The Rings Audien : 2 stemmer The amcar's : 2 stemmer hvit RX7, med rosa flakes : 2 stemmer hafseng cossien : 2 stemmer Porsche Carrera GT : 1 stemme Top Secret Toyota Supra : 1 stemme Audi S1 : 1 stemme BMW'en til VS Motor : 1 stemme Helge Vik’s Orange E30 M3 : 1 stemme Kiv_tuning sin. : 1 stemme Gatebil’s GT40 : 1 stemme Jølla Ascona : 1 stemme ja slik ser listen ut, jeg kommer til å utnevne vinneren den 01.01.06 håper på flere stemmer og takk for at dere har vært med på denne uoffisielle avstemningen. yodude Oppdatert liste x 10:) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Lord of the rings.. ufattelig jobb som ligger bak den bilen,ikke en del som ikke er hjemmemodifisert på den. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 nei, den var jo på sommertreffet i Mo I Rana i sommer, steike for en bil ass... det er noe jeg kunne ha tenkt meg ja... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Synes nesten det må være med en ascona Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 *skriver opp* er du eier av ascona'en? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Nei, men jeg har en oransje en...synes bare denne er noe av det fineste som fins Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Får gi min stemme til den kameleon mr2en jeg da. Ikke noe ferdigkjøpt bygg der nei, med all mulig respekt til de som har det;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Helge Vik får min stemme! yummy Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Daf 66!!! Enig! DAF 66 er konge Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Lars sin Audi får min stemme! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Kenneth Moen's Nissan Silvia S15.. feeet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hei hei hei, den er ikke alltid råtten asså! Da tror jeg noen bare har sett den på søndager etter en helgs hard kjøring på Rudskogen! Ikke at jeg vet sikkert, men tror han bruker litt tid på å holde den i rimelig god stand asså! Og jo, etter min mening hvertfall, så er den grom! Skulle gjerne sett enda mer "driftestuk" på bilene;) Den bilen er syk! ikkeno råtten i det hele tatt! årets bil!!! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Får komme med et par amcars jeg da.. http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 nå skal det IKKE legges inn flere bilder av biler, eller legges inn nye navn.. nå skal det Kun stemmes på de bilene som er igjen, så legger jeg ut vinneren den 1. Januar.. det vil bli spennende. kiddie Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg