Gå til innhold

kjøp av mondeo


Torodd

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig syns jeg ikke det har vært no særlig feil på mine mondeoer...

 

Det var MYE værre med min Renault Laguna...uff...DET var bare tull...

 

Drivverket på min 95'mondeo tålte MYE hvertfall :D skal passe på den nye mondeoen litt bedre ja ;)

 

Har også hørt av en Sierra-gutt i firmaet mitt at Ford har utrolige sterke drivverk...

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min Mondeo i et halvannet år nå, og ikke hatt noe problemer i det hele tatt med den. Det eneste som må fikses på den nå, er en foring som er litt sliten ved bakhjulet. Det koster ikke mye, og fikser det på neste service.

 

Er veldig fornøyd med den

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg eier en 97 model sedan, og må si jeg er meget fornøyd med kjøpet.

Tror ikke du vil angre på det. Bilen min har det ikke vært noe feil med.

Du får mye bil for pengene, og en bil som holder i mange år til.

 

Her er litt bilder av min bil og hva jeg har gjort med den.

Ford Mondeo

 

 

nice car :thumb

 

vet du hvor jeg kan få kjøpt styling til denne bilen??

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling ja, eneste jeg har klart å finne er combatstyling og ST200 styling.

Selv har jeg ikke lyst på noen av dem. Det er bare å google litt, så kommer du raskt over sider som har styling.

 

Selv har jeg tenkt å prøve å lage engen styling. Aldri gjort noe slikt før, så det blir morro å prøve.

 

Hvis noen har en brukt front og/eller bakfanger til mk2 så kjøper jeg. (litt skadet gjør ikke noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Mondeo mk1 for endel år siden, og har hatt mine problemer med den, MEN det skyldes mer meg enn bilen, hehe.. Med tanke på trimming osv..

 

Har hatt mitsubishi, opel, ford, fiat, mercedes, og mondeoen er den jeg er absolutt mest fornøyd med..

 

Nå har jeg ikke hatt Noen andre utgifter enn diesel og spylerveske på min 2002 Mercedes vito, men nå er den såpass ny så da kan jeg jo ikke regne med annet.. Mens på mondeoen som var gått 100 000km når jeg kjøpte den, og rullet 160 000 på ett par år hadde kanskje rundt 15 000kr i nødvendige utgifter på reperasjoner, som hjullager, bytting av bærebru osv, men på 160 000km regner jeg dette som småpiss. VELDIG bra bil spør du meg, og må du først fikse noe er det lett å gjøre selv og ikke minst mye billigere enn mange andre biler, som f.eks 1995 Opel Astra :aug:

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling ja, eneste jeg har klart å finne er combatstyling og ST200 styling.

Selv har jeg ikke lyst på noen av dem. Det er bare å google litt, så kommer du raskt over sider som har styling.

 

Selv har jeg tenkt å prøve å lage engen styling. Aldri gjort noe slikt før, så det blir morro å prøve.

 

Hvis noen har en brukt front og/eller bakfanger til mk2 så kjøper jeg. (litt skadet gjør ikke noe)

 

 

hmm. har ikke funnet noe stayling til denne mondeon på nettet (ja, jeg vet at jeg suger til og søke på interenett bla bla bla) har du noen sider?? kunne du lagt ut linken?? hvor får jeg kjøpt senkesett osv... happyhappy

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. har ikke funnet noe stayling til denne mondeon på nettet (ja, jeg vet at jeg suger til og søke på interenett bla bla bla) har du noen sider?? kunne du lagt ut linken?? hvor får jeg kjøpt senkesett osv... happyhappy

 

Husker ikke alt i hodet. Sitter på jobb så jeg har ikke alle linker tilgjengelig.

Men ett rask søk på sol.no:

 

http://www.tuning.no/FORD_MONDEO.htm

 

Husker foresten at jeg laget en tråd om dette spm tidligere.Tråd

Vis du klikker inn på den så har mange her på forumet bidrat til å finne litt styling sider.

 

Jeg kjøpte senkefjærer på Eiker motorshop. betalte 1400 med frakt tror jeg.

 

Håper dette hjalp noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke alt i hodet. Sitter på jobb så jeg har ikke alle linker tilgjengelig.

Men ett rask søk på sol.no:

 

http://www.tuning.no/FORD_MONDEO.htm

 

Husker foresten at jeg laget en tråd om dette spm tidligere.Tråd

Vis du klikker inn på den så har mange her på forumet bidrat til å finne litt styling sider.

 

Jeg kjøpte senkefjærer på Eiker motorshop. betalte 1400 med frakt tror jeg.

 

Håper dette hjalp noe da.

 

hmm.. det var ganske lite og få tak i... du for ta og sende meg noen flere linker når du kommrt hjem fra jobb, vis du har noen med styling til ford mondo 97- 00 (vis du gidder og har tid då)

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte det når jeg var hjemme, og nå er jeg på jobb igjenn. he he

 

Det er ikke så mye mere styling du får til mk2. Eneste kittene jeg har funnet er Streetfighter og ST200 kittene. Ellers så har jeg sett Lyktespoylere, og Lister til baklyktene. Men om noen år, da flere "unge" har råd til bilen, da kommer det også mere styling. Ser jo på mk1, der finnes det mange forskjellige kitt.

 

Eller så er muligheten å lage styling selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår