VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 jeg sa ingenting om å fjerne reservehjul, bare hjulbrønn! man har ikke 245 for ingenting.. :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Å fjerne reservehjulsbrønnen blir lett stygt. Har ikkje sett det på stv, men på sedan ser bilen plutselig ut som om den er en halvmeter høy bakfra..! Med senkesett og greier.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 kunne fjerne dem i PS først...og se, evt karosseri-senke den bakerst.. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hei! Jeg liker bross veldig godt, syns det er finest. Men er faktisk intresert i settet ditt hvis du skulle selge. Bor på gjøvik i uka så kan hente om vi blir enig. Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Den frontfangeren det er bilde av passer faktisk utrolig godt på gammel 929 også. Jeg og en kompis lappa sammen en slik fanger og skrudde fast på mazda'n hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg