jannis Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 da hadde jeg kjøpt en audi 80 coupè da! 1990 mod. 157.000km 2.0 literen på 115hk Elektriske ruter og soltak, tonede ruter, senk og simons eksos. Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Pen bil yodude Få tatt noen nye bilder i dagslys;) Ps: Heter ikke 80 Coupe eller 90 Coupe, heter bare Coupe:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 takker! :cab skal ta litt flere bilder på dagen imirgen, hvis det er lyst når jeg er ferdig på jobb Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 grattis da.. =) Var fin bil det... :thumb Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 grattis! venter på bilder i dagslys ja! ;) har du noen planer for bilen da? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 takker! trur jeg skal vente til sommeren med det meste, men har jo litt lyst til å sette på litt plastikk på den, hehe. bygge litt stereo, det kommer vel kanskje først, sånn nå i løpet av vinteren, men ser ut til at det skal gjøres en del både utvendig og innvendig på den ja. Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Gratulerer med flott bil :) Pass godt på den. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 takker! ja, har tenkt å passe godt på denne! blir vel noen planer utført til sommeren tenker jeg! Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ps: Heter ikke 80 Coupe eller 90 Coupe, heter bare Coupe:) og for guds skyld folkens, ikke dra opp denne diskusjonen nok en gang... :nono: pen bil, viste ikke at du fikk coupe med 2.0, trodde de gikk fra 2.3 10v og oppover bare (så lenge du har 2.0, vær glad du ikke har gasser, for det har jeg :rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hmmm... mener det er 2 literen... ikke si at jeg har bomma a? haha!! var ganske sikker på at det er 2.0 liter, jeg burdte jo vite det da, som eier! kan ikke bomme på noe sånt, kan jeg? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Joda, du får den med en 8v 2.0 liter på 115 elleville hestekrefter. happyhappy Sannsynligvis sammme motor som er i 80 B4 og B3.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Joda, du får den med en 8v 2.0 liter på 115 elleville hestekrefter. happyhappy Sannsynligvis sammme motor som er i 80 B4 og B3.. Hva er prestandaene på denn bilen da? 0-100 km/t, toppfart og Nm? :crazysant Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fin bil Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hva er prestandaene på denn bilen da? 0-100 km/t, toppfart og Nm? :crazysant (dersom noen vet av ett komplett, tyskt datablad til Coupe Typ89 takker jeg ja til en link, da jeg ikke har funnet noe selv, kun svenske. Disse har ett annet utstyrsnivå enn de som ble solgt i tyskland, man fikk blant annet ikke 2.3E 10v med quattro og diverse ekstrautstyr var med i konfortpakken) De svenske databladene finnes her. Fant ikke noe info om motoren i Coupen din, men dersom det er den samme motoren som står i B4 80 fant jeg følgende info; 165NM \v 3000RPM 0-100 12,9 Toppfart 186 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hejsann hejsann! Nydelig og pen bil, du snakker om å style den litt, prøv å finn noe annet enn RS2 fanger som alle har, personlig ville jeg lakket fangerene og sidene helt ned å sett hvordan det hadde blitt! Kanksje putta i noe RS4 gitter i det små luftehullene som er på frontfangern og kanskje en rs4 grill om du får det til din coupe da! Det tror jeg hadde blitt pent og cleant! just my 2 cents ;) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg