BGGTX Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hei dere. I dag har jeg kjøpt meg ny bil. En Audi A4 1.8 Turbo sport Quattro Avant med 180hk. Den er chippet allerede, men jeg var ikke helt fornøyd med motorgangen på fullgass. Den pulsrerte svakt i draget liksom.. Har kjent det samme hos en jeg kjenner sin identiske bil. Også med chip. Noen med erfaring? Ellers er bilen meget strøken og bra. Noen som har forslag til enkle mods så rop ut her. mvh Per Olav Her er vogna! Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Gratulerer med ny bil :) Hvilken årsmodell er det? Kan jo alltids kjøpe nye sommerfelger, nye lyker foran og bak..++++ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Nye lykter foran? Han har jo Xenon. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Grattis med ny bil da.. :thumb Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Nye lykter foran? Han har jo Xenon. Det kan godt hende. Kan jo f.eks. sette inn angel eyes.. Jeg bare kom meg forslag jeg :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 grattis! pen bil detta da! husker jeg så den på autodb ja.. mye hk gir chipen din du?' du kan jo alltids sette på større sommerfelger og noen fete dekk! pluss fjerne skvettlappene og senke den.. husker jeg ikke feil er det hengerfeste på denne vel? fjerne det? happyhappy Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Den er senket 30mm. Det er en 2000/2001mod. Det er ikke Xennon lamper men har lyst til å ettermontere det i de lyktene som er der. Ellers så har jeg tenkt på sånne små lister over lyktene også lurer jeg på om det finnes en slags vinge over bakruta til A4. Denne må se ut som om det var orginalt. Liker ikke en sånn i øynefallende skavel bakpå der. Kansje audi har levert dette til A4? Ellers så kan det nevnes at jeg har hatt en RS-blå audi 90 2.3 20V coupe quattro for et par år siden med div RS2 styling. Savner den selv om det var en del tull med den. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hei fin bil. du får få på noe rs styling på denne da... med en cromma cooler i fronten. er alltid tøft syns jeg da. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg sikler mere på en S4 front. Hva er forskjellen på denne og S4 sånn eksteriørmessig egentlig? Utenom fangere, speil og bredding. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 er annen frontfanger,bakfanger,grill og sideskjørt.er vel ikke noe breding på s4 vel bare rs4 Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 s4 rundt 97" er ihvertfall bredda en hel del Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg kunne tenkt meg en sånn takvinge som det er på denne her: Lurer på om det kan vere fra en RS4. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvor kan jeg finne innfo om A4? Om motor og drivverk og sånn. Noen som har prøvd å ettermontere Xenon pærer her? Har sett litt på dem hos NBS. Ser det er en anonnse øverst på denne siden også der dem har Xenon fra 2490kr. http://www.dybvik-trading.no/ Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hva med denne? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Likte ikke den der egentlig. For stor og spiss kansje.. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg