Gå til innhold

Fått meg A4

Ranger emnet


Gjest moore

Anbefalte innlegg

Skal dra å hente en 1997 Audi A4 1.8 Quattro imorgen! Den er helt original, kjørt av en gammel dame, ekstrem lav KM. Noen som har noen forslag til modifikasjoner som ikke koster allverdens? Par-tusen er greit.. Har planer om å skaffe noen fine felger/dekk etterhvert (til sommer, så har ikke noe hast der), og har tenkt på Angle-eye frontlykter.. Hadde vært supert om noen har noen ideer osv ;) Kan slenge opp bilder iløpet av noen dager hvis noen vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt for dumt med all show no go ja. :) Kan anbefale en 1.8T motor som du trimmer. :) Sykt drag. :) 1.8 L motoren er ganske lat av seg. Hjelper på med en turbo. ;)

 

Ellers kan jeg anbefale facelift lykter! Er sinnsykt pent på disse bilene!

 

Har selv en A4 1.8TQ som er trimma. Det er gøy det! happyhappy

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å prøvde bilen på diverse fører. Våt asfalt, og glatt snø. Det er det beste jeg noen gang har kjørt! Fikk tatt noen runder på vestmarksætra her oppe, sinnsykt gøy. Det blir det nok mere av.. Facelift lyktene, disse?

 

audia4_18turbo11s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fkfsai043.jpg

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6464

 

Vet ikke om noe må modifiseres for å få de til å passe, men uansett er det noe du kan gjøre selv.

 

EDIT; fant disse også, står at de passer 95-00, mens de over er til 01mod.

FKFSAI101.jpg

FKFSAI103.jpg

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår