Gå til innhold

lite liv...

Ranger emnet


tåffår

Anbefalte innlegg

Litte liv i suzuki forume...

 

slenger inn et bilde av vitara`n min

 

12355.JPG

Bilen er heva 50mm, 30" hjul, kufanger, snorkel, og tusenmetere

tåffår - 928 52 178

Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway

SJ413 - Vitara`n

Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

SJ413 er jo tøft.... Gjort my med an??

Har ein 413 sjøl... venter på våren å hevesett... ska ha på 31" hjul :D

 

4298.JPG

Her er SJ`n min på treff på hvalsmoen i vår..

 

2569.JPG

Litt kos i sanden... her va d bratt... sku hatt nogn sperrer

 

762.JPG

Fjor vinter med nye felgar og 30" dekk på org bil :D

tåffår - 928 52 178

Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway

SJ413 - Vitara`n

Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, er ikke så farlig for min del hvor de ligger :D

Den var tøff og strøken!! Kalesjen ser ganske ny ut? Hvor får man tak i nye?

 

Min er heva litt... er ikke sikker på hvor mye. 31x10.5-15 hjul. Softtop selvsagt :D

Skal gi den et strøk lakk nå om få dager, samt bygge en litt kraftigere veltebøyle, nyte fangere og litt smått :)

En liten prosjekttråd kommer snart...

 

Sånn så den ut for noen år siden... eid av faren min.

Nå er den ikke så pen i lakken, samt mange farger osv. pga. litt rustfjerning. Så en lakkering er nødvendig ;)

AA013.JPG

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut den, Har den 410 karros?? meiner å huska å ha lest om den på offroad.no

 

Kalesje kan du vell få fra 4x4supply.no på lierstrand.. dei fårhandler Best Top.. Har bestilt bikini og DustDekker(over lasterom) te meg dei..

 

Ja er bra kalesja mi, var temelig ny når eg kjøpte bilen... Kjøpte mg HT i høst, får å spara på kalesja på vinterstid....

 

Lyger litt dei bildene av min.. er litt smårust rundt om... må nok gå over den litt i sommer.. Har overhalt framaxel + alt av bremser nå i høst/vinter + ein del småtteri(Eu-kontroll)

 

Er d org veltebøyle du har(den i rør)?? Nye fangere er tøft, kjøpte meg nettopp ARB fanger med vinsj eg... Dyr, men no av d røaste fangeren t dessa bilane...

tåffår - 928 52 178

Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway

SJ413 - Vitara`n

Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, er 410 karosseri :)

Veltebøylen som sitter på der er original, men den fikk jeg ikke med. Den ville han ha selv ;) Derfor tenkte jeg å lage en egen. Ser jo tøft ut, hehe.

 

Litt rust må man jo alltid regne med på så gamle biler. :)

Bilder av den nye fangeren? Har lyst på vinsj jeg også, men det er så dyrt :(

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje no ordentlig bilde av fangeren på min bil...

 

12546.JPG

Før den kom på bilen

 

12034.JPG

Sån skal den sjå ut

 

Men denna koster sjortå å litt te.. Men når eg ser ka andre bruke på asvaltslikkerar så er d greit synes eg.... Å så er eg 99.99999% sikker på at d barra e eg som har sånn :D

tåffår - 928 52 178

Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway

SJ413 - Vitara`n

Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår