øllet Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 rattet passer ikke i din bil øllet, så det er sagt.. da må du skjære i det, noe du sikkert ikke vil i ett så fint ratt.. selv om jeg gjorde det i min forrige bil.. Hehe, takk for opplysnigen:) synst uansett der er mye finere med M rattet som står på, hadde ikke tenkt å bytte ut det:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Så da tar jeg og legger ut et par dårlige bilder av bilen med vinterfelgene på:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Trenger litt hjelp til å ta ut interiøret i bakdøren, det sitter så fast heldt oppe med vinduet så vil vite hva jeg må gjøre for å få det av:) Takker for svar Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 prøv å løft det opp og så lirk ut til siden det funker på e34 hverfall Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hmmm.. tid det skjer noke nytt her da ? Blir det motoroppgradering om ikkke so ALT for lenge ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hmmm.. tid det skjer noke nytt her da ? Blir det motoroppgradering om ikkke so ALT for lenge ? :P tjaa, blir nå vel det ja, 745 turbo motor, viss det er mulig og finne:) men ombyggingen vet jeg ikke når skal skje, hehe, når du kommer hjem igjen frå sjøen muligens her står en ny motor på tuunet:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 tjaa, blir nå vel det ja, 745 turbo motor, viss det er mulig og finne:) men ombyggingen vet jeg ikke når skal skje, hehe, når du kommer hjem igjen frå sjøen muligens her står en ny motor på tuunet:) Håhåhå.. ja det hadde vært STAS! Men M-kit blir vertfall ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Håhåhå.. ja det hadde vært STAS! Men M-kit blir vertfall ? :D M-kit og blir, MEN viss jeg finner noe til en rimeli pris:D Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg