Gå til innhold

Nye bilen min: e28 528i

Ranger emnet


øllet

Anbefalte innlegg

Legger ut et par bilder så får dere si deres egen mening:)

 

bilen er en ganske orgienal 1984 mod som er godt innkjørt, og med er vel gott bevart M interiør. senket: muligens 40/40.

 

IMG_1322.jpg

IMG_1318.jpg

IMG_1317.jpg

28cd82b9.jpg

650c56cc.jpg

28cd82b9.jpg

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja bilen fungere ganske så godt, blir vel større motor etter nyeåret en gang. Går på skole så har ganske lite penger:P blir vel 3.5 tenker jeg:)

 

Noen som har sånne deksel som skal på felgene? mangler en stk:)

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg. Knall interiør og alt ting. Det eneste du trenger å gjøre er å ta av hengerfestet så er den akkurat sånn som jeg liker den best happyhappy

Åssen er denne bilen plaga med rust a?

Hilsen Trond

 

 

hengerfesta skal av:P å takk:) rust er der veldig lite av, er omtrent bare bake at me eksosen der, på sidene, å en boble eller 2 på ene fram skjermen, er ganske lite rust på den happyhappy

 

skal prøve å få tak i m535 kit på den å:)

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, naboe min sa at viss ej kjøpte en bil so kjørte frå bmw`en has so skolle han selge den.. å nåken veke etter ej kjøpte min so va has selgt, nåke so sei sitt :P neida, sikkert greit bil ditta ole :D

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, naboe min sa at viss ej kjøpte en bil so kjørte frå bmw`en has so skolle han selge den.. å nåken veke etter ej kjøpte min so va has selgt, nåke so sei sitt :P neida, sikkert greit bil ditta ole :D

 

 

haha:P du trur d jah:) nei den funka no fint :bump

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han meinte d seriøst då :P tid du må til å skite toppa då? hehe, neida skakje fyre :D

 

 

toppe er no fin den, er ikke noe gale med den:)

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar å legger ut et bilde av motorrommet å:D

Fint der også jo!! Ta godt vare på denne bilen. Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt bilen akkurat slik den er nå utvendig. Mtech er jo det beste man kan ha på disse bilene, men den ser renere ut uten. Ville heller brukt pengene på noe annet morro som diffbrems og bytte av alle foringer. Casterstagene trenger i allefall oppgradering, jeg kjøpte fra beemerworld og det ble en helt annen bilen med en gang :)

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint der også jo!! Ta godt vare på denne bilen. Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt bilen akkurat slik den er nå utvendig. Mtech er jo det beste man kan ha på disse bilene, men den ser renere ut uten. Ville heller brukt pengene på noe annet morro som diffbrems og bytte av alle foringer. Casterstagene trenger i allefall oppgradering, jeg kjøpte fra beemerworld og det ble en helt annen bilen med en gang :)

 

Hilsen Trond

 

Ja skal ikke gjøre noe overdrevent med den:) skal se mest mulig clean ut.

GLEEDER meg til mars neste år, får MYE penger å bruke på bil:D så da skal det bli lagt penger i bilen:) Hva kostet casterstagene da?

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår