Gå til innhold

Daytona lilla golf.

Ranger emnet


vimael

Anbefalte innlegg

Må si jeg aldri har hørt noe negativt om m3-speil andre steder enn på dette forumet.

 

Folk er jo ville etter å få tak i det, men her er det jo også folk som presterer å si at de gamle smale fangerene er finere enn 90-fangere.

Er det for å provosere eller har dere bare gått fullstendig ifra vettet?

1. M3 speil ER ikke pent, originalspeilene er pene!!

2. Smale fangere ER penere enn 90 fangere

 

:iconsm

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var bare for å provosere, som han nevnte i innlegget sitt ;)

Jeg er mer fan av små fangere, og generelt retro-stilen. Men 90-fangere er pent det også... og jeg drømmer selv om et Golf 2 prosjekt nå, og den skulle hatt 90 fangere ;)

Kanskje litt fordi jeg er med å bygger en retro-Golf nå, vet ikke... :)

 

Men når det kommer til M3 speil så var det min fulle og ærlige mening...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kler den smukke er det noe som heter, jeg syns golf 2 både kler 90 fangere og små fangere(sikter da til old school) (syns personlig gjennomført old school er stiligst) ingen rundt her som kjøre old school foresten.. merkelig.

 

Men enig med at m3 speil ikke er så fint på golf 2, pågrunn av utforminga på dem.. Men fins sikkert en og annen 2er golfer som kler m3 speil også(uten om at jeg har sett noen av dem som jeg kan huske)

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg sett flere G2 som kler m3-speil.. men om jeg vil ha det selv? Not!

Hadde jeg synes det var min stil å ha det på bilen hadde jeg kjøpt det tvert, uten å høre hva andre her inne mener. En ting er å få en "veiledning" på hva som er "rett og galt" på bil, men å hetse andres meninger er og blir helt feil.

VW Golf IV GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant folk har forskjellig smak, og det er sikkert vel og bra. Men med tanke på salg er det jo lønnsom og ha lik smak som flertallet.

 

Og for de som tidligere diskuterte pris på denne bilen, kan jeg jo informere om at bilen nå er solgt. Det var faktisk fler der ute som var villig til å betale det bilen var verdt.

 

Så når budet var bra nok kunne jeg ikke si nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant folk har forskjellig smak, og det er sikkert vel og bra. Men med tanke på salg er det jo lønnsom og ha lik smak som flertallet.

 

Og for de som tidligere diskuterte pris på denne bilen, kan jeg jo informere om at bilen nå er solgt. Det var faktisk fler der ute som var villig til å betale det bilen var verdt.

 

Så når budet var bra nok kunne jeg ikke si nei.

 

Er det lov å spørre hva du fikk for den?

 

Mvh

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig registrert gikk den for bittelitt over prisantydningen.

 

Nå er jeg på jakt etter ett bra karosseri.

Har en nesten komplett GTI som trenger nytt karosseri.

Vil ha minst mulig rust, og 3 dørs. Resten kan være så styggt som bare det.

Ingenting annet enn karosseri skal brukes.

You just missed mine. Lå ett til 3k på autodb for kort tid siden

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår