Gå til innhold

Daytona lilla golf.

Ranger emnet


vimael

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å forlange/forvente 50 lapper for en 85 mod er feil... spesielt ombygd og påtredd masse uoriginal plast...

 

 

tipper 20 hadde vært en bedre pris (da med NULL rust og strøken vogn)

Som jeg skulle sagt det selv..50 lapper for en "ombyggd" 85 mod, med km stand på så lite? Hvilken pris skulle jeg DA fått igjen for min som er "ombyggd" med styling/nylakkert lilla met og er 89 mod med 205 000km og null rust og bulkfri!?? 50 lapper for denne, er 25-30 lapper for mye spør du meg..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off topic. lag deres egen tråd!

 

Diskuter listepriser og andre priser til dere ser $$$$$$$$$$$$$$

 

Hold dere til tema som gjelder synspunkter om bilen og ikke prisen den er lagt ut til bare for moroskyld.

 

Eneste som ikke er originalt av plastikk på bilen er speila og grilllista.

Kjempe massa plastikk vettø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh. Er ikke 90 fanger originalt på golf.

 

Hva i den første posten fikk deg til å tro at dette var en salgstråd.

 

Pleier man å skrive at bilen skal gjøres mer med noen måneder fram i tid hvis det var en salgsannonse?

 

Jeg har bygd en bil. Den er ikke ferdig. For mer detaljer får den hele tiden.

Men det er vinter og da blir det ganske stille før våren kommer igjen.

 

Jeg er interessert i vurderinger på bilen (ikke pris).

Hva er bra, hva er fint, hva er stygt, videre tips osv.

 

Når bildene allerde lå ute med det meste av info om bil var det litt enklere å linke direkte dit istedenfor å legge inn alle bildene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser fin og grei ut den, ypperlig bil til å starte ett prosjekt med... men 49.000 for en 1.8 GL er jo helt sykt...ikke negativt ment... bare litt stiv pris, bilen er sikkert helt strøken og i perfekt stand den, ser bra ut også!;)

 

EDIT: jævlig stiv pris da, måtte bare få med det også, en 1.3 Golf var vel den golfen som kom med minst utstyr osv?? greit den er ombygd men..å kollidere med et autovern å reise på taksering etterpå...= vraking...er jo egentlig ikke verdt en dritt om man ser det på den måten...

 

beklager at det ble noen dårlige ord her altså, tenkte bare jeg skulle dele min mening, det er ytringsfrihet i dette landet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nisse!!

 

Alle veit vel at fangerene først kom da men de er like forbanna originale for det om de står på en 85.

 

Er enig i at rallyfronten er finest, men du får vel ca. 5 jettafronter for samme pris. Er ikke like gla i runde lykter, men de kan være bra hvis de er enkle.

 

 

Når det gjelder denne bilen og 1,3 er det overhode ingenting igjen av en 1,3 har. Karosseriet er helt likt uansett motrstørrelse.

Når det er snakk om forsterkninger og sånn ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Vimael sagt flere ganger at prisen ikke relevant i denne tråden. Men alikavel så babler alle i vei om prisen her. Drit nå i prisen da!!!!!! Den er jo ikke til salgs.. Og det er jo heller ikke vits å krangle om hva som er originalt eller ikke originalt og når det kom osv osv...

 

Nå On-Topic

Bilen er jo mye bedre en hva den en gang var, men speila passer bare ikke inn. Og i disse dager så blir 40 mm senk karakterisert som høydehus ;) Hva var kaldblod sin bil da ? Mount everest :)

Men har bilen eller motoren gått 105 000 km ? Vidre om km så sier den i mine øyne mye om standen på bilen. En bil som har godt 100 000km er dobbelt så bra som en som har godt 200 000 nei da. Men har bilen faktisk godt så kort så er det bra. Min har gått 117 000 nå dokumentert, og jeg merker stor forskjell på den og golfer som har gått mye lengere. Mindre skranlig og ulyder..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jo mye bedre en hva den en gang var, men speila passer bare ikke inn. Og i disse dager så blir 40 mm senk karakterisert som høydehus ;) Hva var kaldblod sin bil da ? Mount everest :)

Men har bilen eller motoren gått 105 000 km ? Vidre om km så sier den i mine øyne mye om standen på bilen. En bil som har godt 100 000km er dobbelt så bra som en som har godt 200 000 nei da. Men har bilen faktisk godt så kort så er det bra. Min har gått 117 000 nå dokumentert, og jeg merker stor forskjell på den og golfer som har gått mye lengere. Mindre skranlig og ulyder..

 

Takk. Endelig kom det noen...

 

Bilen skal jobbes mer med. Grunnen til at den kun er senka 40 nå er flere.

Det er vinter, det er jenter som kjører, også låg det i kjelleren ifra før.

Bilen blir lavere til våren.

Har liggende ett sett med 95mm men er litt usikker på om det blir det eller ett med 80mm.

Kommer litt ann på felgene også.

Men det blir anten 8x15 eller ta av med noen 9x16.

Da skal det i tilfelde bli lakkert g60 bredding.

 

Bilen er garantert km.

Karosseri har gått nå 99.000km

Motor som også instrumentet kommer fra har nå gått 105.000km

Girkassa som kommer ifra g3 har gått ca. 70.000km

Så da velger jeg å følge km på motor og instrument.

Lurer ihvertfall ingen andre enn meg selv.

 

Kommer jeg over en brukt ralley-front til en fin pris blir denne montert fort.

Kan også være enig i at m3-speila blir litt voldsomme på denne.

Skulle de blitt byttet måtte det bli i m1 speil kankje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i disse dager så blir 40 mm senk karakterisert som høydehus ;) Hva var kaldblod sin bil da ? Mount everest :)

 

Hahahaha

 

Heldigvis ikke like høy nå. Slo hull i bakre potta og røyk et gummifeste pga. no bøss i veien i går... :p

 

<3 off topic

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår