MR_Simba Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 denne falt meg i smak i allefall..så den forblir der :) var ikke så dyr at det gjorde noe heller:) men ingen svar til felgspørsmålet mitt? edit: jeg har planer om å lakkere gitteret svart ja, og det er samme "mønster" på som på kamei grillen jeg har...ting tar tid..:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ser bra ut detta.. Nice løsning det med cupra leppa.. Keep it up! Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Da har jeg endelig fått på nye tøfler på bilen.. falt for 205/40/16 dekk og disse felgene: hva synes folk? funker for min del:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 der fikk vi tråden opp trur jeg:thumb Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ser bra ut dette! :thumb Å vær forsiktig med hull i veien.. hehe.. det fikk jeg lære i går... :shake Vurdert senkestripe? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 synes dette ser veldig bra ut jeg.. men er en ting jeg har stusset på hele veien. de side skjørtene dine, dem sitter vel feil vei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 mye bra ja,men sidekjørta er montert feil.vis ikke d var meningen da? Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 mnja feil og feil..synes det ble bedre slik da... greit denne har litt annerledes men..synes det passet seg? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ser bra ut dette! :thumb Å vær forsiktig med hull i veien.. hehe.. det fikk jeg lære i går... :shake Vurdert senkestripe? :) senkestripe? harrystripe på frontruta:P? mnja..spørs hva du mener da.. svart stripe? blir ikke rød iallefall Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 senkestripe? harrystripe på frontruta:P? mnja..spørs hva du mener da..svart stripe? blir ikke rød iallefall Ja.. senkestripe.. hehe.. eller streamer som de "kule" gutta bruker.. :P Svart eller rød i ditt tilfelle. men siden du ikke skal ha rød, så er jo svart igjen. har du sota ruter matcher det bra med svart stripe. Jeg har svart stripe med en sølvstripe under... syns det var litt tøft.. ikke ha som alle andre.. :) men det er jo bare å gjøre det en syns blir finest sjøl... :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ja.. senkestripe.. hehe.. eller streamer som de "kule" gutta bruker.. :P Svart eller rød i ditt tilfelle. men siden du ikke skal ha rød, så er jo svart igjen. har du sota ruter matcher det bra med svart stripe. Jeg har svart stripe med en sølvstripe under... syns det var litt tøft.. ikke ha som alle andre.. :) men det er jo bare å gjøre det en syns blir finest sjøl... :) jo jeg har vurdert det, kan hende det blir ei nedtona ei ja. Får vel gjøre litt planer til neste sommer..er vel vinterdekk straks no..blæh Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QRing Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 deili bil..har nettop kjøpt meg en blå polo 97..har lyst til å gjøre noe lignende med dn..når pengene begynner å trille inn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 deili bil..har nettop kjøpt meg en blå polo 97..har lyst til å gjøre noe lignende med dn..når pengene begynner å trille inn:) regn med at det koster mer enn du trur:) har bare lyst på justerbart senkesett no så har vi det trur jeg:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QRing Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 d e sant..bil e dyrt..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hvordan fungerer justerbart settet fra eyecandy ? noen som har det her? virket ganske billig iallefall Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg