MR_Simba Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hadde blitt fett med en liten anonym vinge ja!!stå på!(jeg har gitt opp mitt polo prosjekt) tusen takk! støtte er veldig kjekt å få :thumb så snart snøen smelter, så skal dette på! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvor mye kosta frontfangeren din? Veldig fin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvor mye kosta frontfangeren din? Veldig fin:) den kan du finne på autospar.no eller feks norskbildelesenter...prisen varierer fra ca 2700-3000 kr..+frakt? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 lurer på en ting her..har vært mye ute me speedoen å sånt, skifta pære til blå osv..men fikk lyst på den som er litt nyere enn den jeg har.. her er link: ebay.de kan noen fortelle meg om det passer? og hovedspørsmålet..hvagjør jeg med km stand? mulig å gå på vag å la dem kikke på mitt gammle å be dem stille det nye til samme km? gidder ikke å skifte hvis km blir annerledes lissom..ligger ikke i min natur å gjøre sånt ..så håper det er en mulighet ps: er ikke den på bilde, men har sett likedann som turteller går rødt på 5500..akkurat identisk som min..trur jeg det var iallefall da..:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jaja..vanskelige sprørsmål:P? uansett..var på eukontroll idag..en 2`er feil fikk jeg..bremseskivene må skiftes..det visste jeg egentlig da.. noen som vet om noen som har god kvalitet? feks de på autospar? var ikke så dyre..noen som testet de? håper på innspill :w00t Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 om du skal skifte den dær må du nok ha vag-com tror jeg.. var noen her på forumet som gjorde det som måtte inn på møller etterpå med bilen :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 om du skal skifte den dær må du nok ha vag-com tror jeg.. var noen her på forumet som gjorde det som måtte inn på møller etterpå med bilen :) da trur jeg at jeg legger fra meg den tanken der:) for mye makk:) men som sagt..ingen av polofolket som har handlet skiver til bilen sin? tenkte til slutt å siste å kjøpe på møller..det skal funke fint det egentlig... Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 går jo å skifte kun de små platene da tror jeg... sjekk ebay litt mere Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 går jo å skifte kun de små platene da tror jeg... sjekk ebay litt mere ja du har kanskje et poeng der!..har forsåvidt leita en del..men finner bare sånne kvite, med motiv etc..men har lyst på fra den nyere modellen bare jeg...får lete litt mer..men viss noen har..så spytt ut:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ikke helt umulig at jeg kan skaffe.. skal sjekke seinere :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ikke helt umulig at jeg kan skaffe.. skal sjekke seinere :) det hadde vært knallers om du kunne sjekket opp kiddie Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 funnet ut noe du Stingah? litt for tidli:P? tenkte å føye til noe.. variert kjøring/by/50sone osv.. 640km = 40 liter..er da ikke dårli:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvordan er forbruket på langkjøring? Har akkurat kjøpt samme bilen selv. (Sletter posten etterhvert, så den ikke tar opp plass i tråden din. ) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvordan er forbruket på langkjøring? Har akkurat kjøpt samme bilen selv. (Sletter posten etterhvert, så den ikke tar opp plass i tråden din. ) trenger ikke å slette posten for all del:) er spydige komentara jeg nevnte i begynelse at jeg ikke ønsket.. forbruk ja..bruker ca halv tank fra ålesund til oslo... :well den er gjerrig viss du prøver å regulere foten litt ekstra i tilegg :) men jeg las tråden at du skaffet deg en 6n, men det er 1.3 motoren, den vet ikke jeg..kanskje den er mer gjerrig :eek: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Usikker på hvor stor forskjell det er i oppbygningen av 1,3`n og 1,4`n. Sånn jeg har forstått det er 1,4`n en videreutvikling av 1,3`n, men jeg har ikke fått satt meg spesiellt inn i modellen enda. Kjøpte den på impuls igår kveld :). Den ser kjedelig ut nå, men ser at den kan bli ganske rå om man bare legger pittelitt penger i den. Halv tank er da 20 liter? Edit: 550km på 20 liter var da ekstremt gjerrig? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg