GTI R RA Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Strøken og premiert gått 68000 km. Selges helst til noen som tar godt vare på den. Ikke av økonomiske årsaker så andres meninger om prisklasse er uinteressant. Sommer og vinterdekk er nesten nye og det er nylig tatt service. Innbytte vurderes også, uten å starte bilmerke debatt o.l så er dette noen av bilene jeg kunne tenkt meg: Nissan Sunny N14 Nissan Primera P10 Mitsubishi Lancer Mitsubishi Galant Audi Coupe Type 85 ...for å nevne noe i denne prisklassen, men alle tilbud vurderes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Litt mer info: Orginal 1978 Opel Kadett C 1.6 S 1 av 7.929 produserte 2 dørs sedan - produsert på Bochum 3 eiere Kilometerstand: 68000 Komplett servicehefte, dokumentasjon,historikk, instruksjonsbok og andre håndbøker Lysalarm og motorvarmer fra gamle dager Stor service + EU ok Har mange deler liggende Nye sommerdekk på nylakkerte ATS felger Nye vinterdekk på nylakkert orginal stålfelg Alu ventilhetter Nye hjulmuttere Ny vannpumpe Byttet det meste av pærer og sikringer Biltema turteller, har voltmeter liggende Cobra 40 mm senkesett + 4 hjulskontroll Pipercross luftfilter Sandblåst flekket og lakkert, skal være rustfri Renset og polert opp orginal lakken Ny støtfanger foran Le Mans orginal radio Ny forvarmingsslange Ny kondensator,stift og regulator Montert skvettlapper Startsperre (batteribryter) Nye hjullagre, boltefester og fettkopper foran Nytt sladrespeil Tatt tectylbehandling nr. 2 Byttet blinklys Byttet eksos og stabstag foringer Nye vindusviskere Nye skiltrammer Nye tanklokk hengsler Nytt toppdeksel + pakning Nye gulv/bagasjematter Noen nye slanger Ny frontrutepakning Byttet viftemotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ufattelig stilig bil! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Dette kan medfølge etter avtale: (oppdatert) Ny Frontrutepakning 4 Nye støtdempere 4 13"stålfelger" 1 Frontlykt 2 Sideblinklys 2 Verkstedhåndbøker Delekatalog Slipesett Krom sidelister (uorginale) 2 Rutedekaler 2 Belt pads m/Opel logo Ekstra mattesett gummi Mattesett tekstil nye 4 Sparco rally mud flaps hvite Biltema voltmeter m/holder 4 Orginale fjærer Topphatt 2 Nye bremseskiver Viftemotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Bilen har gått knirkefritt igjennom de 2 siste EU kontrollene; På forrige fikk jeg mangel på manglende varseltrekant (glemte å legge den i bagasjen) og før det var det anmerkning på slitt viskerblad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Edit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Julebump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 litt ute etter en sånn klassiker..hvilken pris-klasse er det snakk om? ser jo ganske strøken ut så Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Er noe info på linken til AutoDB på første posten, har satt den til 40000 Pris er vanskelig på disse bilene og denne er dyr til å være Kadett C... Det finnes nesten ingen orginale 1.6S igjen og et bra eksemplar koster mye og jeg vil påstå at dette er en av de mest strøkne som finnes. Har hørt med folk i Opel miljøet og de mener at prisen er "riktig". Jeg har regnet ut hva den har kostet meg og trekt fra mange tusen, har bevisst priset den høyt av flere årsaker, men jeg vurderer alle bud. Dette blir for spesielt interesserte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg har en Primera for salg. Sikkert sett den på http://www.nccn.no Kan det være av interesse? Hadde nok ikke byttet likt men. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Ser bra ut den, men har ikke planer om så mye utlegg foreløpig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Da har jeg en del konkrete tilbud på den og den blir antakeligvis solgt til uken, men det er ikke for sent... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 20lapper kontant i dag. :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg