Type R Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Legger ut en tråd om bilen min! Det er en 2002 Honda Civic Type R,en av få i norge..... Det som er gjort på bilen til nå er følgende: AEM Innsug/filter H&R coilovers Thrust rustfri eksos Bridgestone gateslicks Stereoen er bygd av Autod (Anders Fleischer) Pioneer spiller,Earthquake 10" og forsterker,Soundstream frontsett og Pyle dvd+skjerm.... Har bestilt felger, 7,5x18 König Unknown. Andre ting som er i planene er lamper m sort innmat,litt styling og litt mere sprut i motoren! Stay tuned!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hvordan legger jeg til bilder egentlig? Edit:fiksa bilder nå,men de havnet under hverandre....hmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 lag deg en konto på http://www.photobucket.com, så kan du legge ut bilder! :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Går d ikke å legge ved bilde i tråden bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Går d ikke å legge ved bilde i tråden bare? Nei. Bare regge deg på 3 min. på photobucket så er du i gang. Sleng ut bilder! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 er du på http://www.club-honda.org oxo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jepp,er der også ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 http://www.imageshack.us synes jeg er best... Kan ha større bilder der.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Nå har jeg fikset noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 du som har den blåe ek civic'en med turbo og ww styling som er på ett av bildene? sweet bil foresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ja,har begge to enda well well Den blå er til salgs da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=823256&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Noen som har peiling på hvor jeg kan fån tak i Mugen deler til en bra pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Pen bil! Seriøst pen Type-R! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Velkommen i klubben. Har selv endel planer utover våren nå så hadde vært gøy å møttes på no treff eller no. Er selv inne på tanker om mugen kombinert med Toda og Hondata. Driver og sparer opp til Mugen intake, Mugen eksos, Toda Racing grenrør, Hondata K-pro, shortshifter, Mugen frontleppe og til slutt Volk TE57 18" felger. Nå har jeg ingen formening om å faktisk fullføre dette, alt avhenger av penger og jobbing fremover men litt skal man iallefall klare. Lykke til! Og nighthawk black er eneste farge som gjelder på den bilen :) PS: det er forresten ingenting som heter "mugen deler til en god pris" ;) Thats just life desverre. Er en importør i amerika du må forholde deg til og mugen koster flesk men er det beste kvalitetsmessig sammens med noen andre få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hei tøff bil, kjørte med deg på rudskogen her i sommer... lå godt på banen bilen din! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg