Drift Addict Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Passer 1,6 8V 75 hk. Har sittet i bilen i to år, og vært med på en 20 000 km. Selges for kr 2000,- Ga 101 hk og 156 Nm i kombinasjon med Supereprint grenrør, som jeg tilfeldigvis selger her:http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=10171 Jeg holder til i Oslo og kan kontaktes via PM eller mail. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Hmm.... du vet ikke om denne er lik G60 kammen?? Tror det neppe, men man vet jo aldri med disse VAG produktene.... ;) Er blitt anbefalt 268 graders kam med oppsettet mitt. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by G60Turbo Hmm.... du vet ikke om denne er lik G60 kammen?? Tror det neppe, men man vet jo aldri med disse VAG produktene.... ;) Er blitt anbefalt 268 graders kam med oppsettet mitt. Dette er en Polo kam som ikke passer G60. Den passer dog i G40, Polo GT, og alle hydro Polo'er Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg