wicky124 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Bor på Stovner jeg så.. Ja well stoVner er best! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 stoVner er best! he he , , sikker på det ???? hadde du sagt groruddalen er best , hadde jeg vært enig .. iallefall oslos østkant ruler . . . yodude Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 blir det OT å gå tilbake til angel eyes nå eller? ;) Jeg skal og få meg angel eyes med 2 rundinger i hver lykt. en liten og en stor. Hva kan du skaffe? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 blir det OT å gå tilbake til angel eyes nå eller? ;) Jeg skal og få meg angel eyes med 2 rundinger i hver lykt. en liten og en stor. Hva kan du skaffe? og hvem er "du" ??? er på jakt etter angeleyes jeg oxo , men var visst litt vanskelig det.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Skaffer jeg.. priser... 2500,- opp til 4000,- 4 ringers lykter i chrome eller sort.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ok.. om du bestemmer deg så kan jeg bestille inn to sett. ett til meg og ett til deg.. så har du dem iløpet av noen uker. må importere og det tar alltid lang tid i tollen. må selvfølgelig ha forskuddsbetaling da. Her er noen jeg kan skaffe.. kommer vel på 2500,- Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 de svarte var jo desidert fetest da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ok.. om du bestemmer deg så kan jeg bestille inn to sett. ett til meg og ett til deg.. så har du dem iløpet av noen uker. må importere og det tar alltid lang tid i tollen. må selvfølgelig ha forskuddsbetaling da. Her er noen jeg kan skaffe.. kommer vel på 2500,- Var fine de, var sånne jeg hadde tenkt meg men , jeg skal ikke ha dem før i januar da.. har litt øko. problemer akkurat nå... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ikke for å prøve å danke ut konkurrenter her, men de jeg har er jo helt klart penest med lys på da.. Syns det ser helt dust ut med to like store ringer.. Ikke pent i det hele tatt.. Og så så de litt mindre "juggel" ut de jeg selger.. Jeg vil forsåvidt og ha så like lykter som orginalen som mulig.. :) Men det er helt i orden om vi drøyern til i januar.. Her har du i allefall tlf.-nr. mitt: 48199252 send meg en sms når du får lyst på.. :) Ikke ring, er så og si umulig å få tak i.. Jobber konstant Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ikke for å prøve å danke ut konkurrenter her, men de jeg har er jo helt klart penest med lys på da.. Syns det ser helt dust ut med to like store ringer.. Ikke pent i det hele tatt.. Og så så de litt mindre "juggel" ut de jeg selger.. Jeg vil forsåvidt og ha så like lykter som orginalen som mulig.. :) Men det er helt i orden om vi drøyern til i januar.. Her har du i allefall tlf.-nr. mitt: 48199252 send meg en sms når du får lyst på.. :) Ikke ring, er så og si umulig å få tak i.. Jobber konstant ENIG !!!! men sender deg sms senere på kvelden !!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er noen av dem med E-merking da? S¨å veldig "ebay-Usa" ut? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Disse er i usa ja, men blir nok å bestille fra tyskland.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Syns ikke de var pene i det hele tatt.. FK sine er mye penere ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 tull! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Leste i en annonse i autofil : in.pro angel eyes til golf 1998,- noen som har erfaring med de eller ?? hørtes billig ut, og tar jeg ikke feil så er jo in.pro kvalitetsvarer.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg