hc_TK Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hva mener proffene om denne innmaten? er ikke akkurat proff, men det ser okey ut. ikke noe spesielt utpregende... Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 så bra :) Er monoblokka mi detta... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hva med mb quart sin eldre forsterker. ganske hefftig power supply på den! MB Quart så litt heftigtig den... men minner meg veldig på RF....få sw transistorer til så digre toroider. er dette et digital forsterkere på 4 kanaler? Macrom.... har sett "verre" PerryZaphire... yodude Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 så ut som en macrom 1000W mono? er litt vanskelig å si helt ut ifra bildet, for det er jo litt mer som avgjør. for eks vil en 1000W forsterker med en 500W strømforsyning være elendig, men når man ikke vet hva den er ment å klare er det vanskelig å si. for alt vi vet kan det jo være at forsterkeren er ment for 200W, og da blir den jo plutselig veldig bra igjen. i tillegg ser vi jo ikke spesifikasjonen på motstanderene og kondensatorene osv. så blir ren gjetting om de har brukt 10% motstandere eller 1%. og om kondensatorene klarer høy spenning og har lav kapasitet eller motsatt er også uvist ut ifra bare å se oversiden. i tillegg er det helt uvist hvor mange grader kondensatorene er ment for. for å si det sånn, etter Min personlige mening, så mangler det litt for mye informasjon til å si om den er bygd med bra komponenter eller ikke. er mer enn bare "digre strømforsyninger og kondensatoren" som avgjør om den gir bar lyd. men på den andre siden vet jeg macrom ikke lager direkte dårlige produkter (ikke så vidt jeg vet om i allefall), så den er nok helt fin, som nevnt over. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Dette ser jo ikke noe imponerende... RF. Garantert at jeg sjekker på denne siden når jeg starter stereo prosjektet mitt.. Genial side :) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 så ut som en macrom 1000W mono? er litt vanskelig å si helt ut ifra bildet, for det er jo litt mer som avgjør. for eks vil en 1000W forsterker med en 500W strømforsyning være elendig, men når man ikke vet hva den er ment å klare er det vanskelig å si. for alt vi vet kan det jo være at forsterkeren er ment for 200W, og da blir den jo plutselig veldig bra igjen. i tillegg ser vi jo ikke spesifikasjonen på motstanderene og kondensatorene osv. så blir ren gjetting om de har brukt 10% motstandere eller 1%. og om kondensatorene klarer høy spenning og har lav kapasitet eller motsatt er også uvist ut ifra bare å se oversiden. i tillegg er det helt uvist hvor mange grader kondensatorene er ment for. for å si det sånn, etter Min personlige mening, så mangler det litt for mye informasjon til å si om den er bygd med bra komponenter eller ikke. er mer enn bare "digre strømforsyninger og kondensatoren" som avgjør om den gir bar lyd. men på den andre siden vet jeg macrom ikke lager direkte dårlige produkter (ikke så vidt jeg vet om i allefall), så den er nok helt fin, som nevnt over. :) Ja ...macrom M1a.1000d skal gi 1x1000w rms i 14v Hatt den i over 7mndr og testa den kun i 4 minutter :P KJIPT... Kan vel nevnes at den dro Cadence wildbeast 12" like bra som RF1001BD... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Dette så jo heller ikke så galt ut Ground Zero GZPA 1.3000D 1 x 1100 Watt @ 4 Ohm mono 1 x 1800 Watt @ 2 Ohm mono 1 x 2500 Watt @ 1 Ohm mono 1 x 3500 Watt @ 1 Ohm 18 volt Eller denne . Ground Zero GZPA 1.5000D 1 x 3750 Watt @ 1 Ohm mono 14,4Volt 1 x 5000 Watt @ 1 Ohm mono 18 volt Bruker en slik på frontsettet nå . Brax X2400 4 x 100W @ 4 ohms 12 V 4 x 200W @ 2 ohms 12 V 2 x 400W @ 4 ohms 12 V Fuse: External 100A Denne fra Signat er jo også et smykke :) Signat RAMbo 6 channel amplifier 4 x 90W + 2 x 150W @ 4 ohms Total power 1150 Watts RMS Limited Edition of 500 units Mvh Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 synes den her er morsom jeg http://ampguts.realmofexcursion.com/Rockford_Fosgate_Power_T30001BD/inside1.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Noen som kan uttale seg om denne? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 denne er slettes heller ikke værst Signat RAM 2-kanals.. denne rakkern er kraftig og denne LR605xr uten tvil en av mine favoritt forsterkere gjennom tidene yodude Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Lanzar var bra før på 80 og tidelig 90 tallet men så dabba dem litt av men, Opti serien ser ganske bra ut da ! Opti 2000d 180 amper burde holde til en god del ivertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Nå har jeg endelig fått tatt et bilde av den ene lille krabaten min! Noen tanker om forsterkeren? (har flere stooore bilder av baksiden, strømforsyning og det meste hvis noen vil ha!) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Likte denne oxo!! Har likens.....RF 1501bd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 It has to have tubes :D Planet Audio (bygd av Zed Audio / Steven Mantz) Hybrid Vacum Tube 7150 Planet Audio HVT752 Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Så ikke på alle men helt klart digger jeg: Hifonics Goliath GX5000D Digital designs Z1 Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg