POSi411 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Bilen i Olsenbandens aller siste kupp: Denne er nå 100% strøken og eies av han som importerer Craftsman Verktøy til Norge, http://www.craftsmanverktoy.com/ Siter -- POSi411 '72 Camaro '98 Grand Voyager 3.3 SE LUX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Morrsom tråd, har blir brukt en del gromme biler i disse filmene ja:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Jeg tror ikke det er en Henry J eller Kaiser, men er det ikke en Chevrolet fra rundt 1950? Det er en Kaiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Impalaen i Olsenbanden for full musikk, er den samme som er i Olsenbanden og Dynamitt-Harry på sporet. Bilen har kun fikset fronten på den sistenvente filmen Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Vet om en kar som er med i et lastebilforum, som finner ut alt om lastebiler fra ny, og til siste slutt via reg.nr. Litt vanskelig og finne vis den har bare en bokstav i reg.nr. Men alt går an. Finnes vel en sånn kar her også, som finner ut dette. Forøvrig er olsnebanden filmene noe jeg aldri blir lei av. :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 moro å se igjen denne bygningen.... en kamerat hadde verksted her når de filmet filmen. bygget er revet nå. sto mye fint der inne.... "kontoret" til benny var inne i verkstedet, det var lett å kjenne igjen dekoren på veggen bak. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 den turkis og vite oldsmobile`n er det naboen min som eier, Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbjørn Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Det er en Kaiser. Jeg tok nok feil ja. Jeg skal innrømme at jeg vet lite om både Kaiser og Henry J. Det kan se ut som om bilen i filmen er en 52 Kaiser. Siter 2000 Volvo S40 1,8i 1999 Volvo V70 2.0LT 1970 Chevrolet Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Impalaen i Olsenbanden for full musikk, er den samme som er i Olsenbanden og Dynamitt-Harry på sporet. Bilen har kun fikset fronten på den sistenvente filmen Velkommen etter. Hvordan bil er det som var relativt sliten i mot nye høyder og enda mer i siste stikk? :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hvordan bil er det som var relativt sliten i mot nye høyder og enda mer i siste stikk? :P Eirik Denne du mener? 1955 Chevrolet. På den første filmen ser det ut som det er en One-fifty, siden den ikke har listverk. Men i "siste stikk" har den fått Bel Air eller two-ten listverk på bakskjermen, kan det se ut som. Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galaxie Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Bilen i Olsenbanden og Dynamitt Harry: Fikk nylig info fra en tidligere eier av 61 Galaxien min, at denne 61`Mercuryen ble hugget. Dørpaneler og elvinduer fra denne ble montert i Galaxien min :) Siter 1961 Ford Galaxie 1939 Ford Delivery ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ramma er ihvertfall i god behold. Den ble brukt i lovlig ombygging til cab, som det har stått om i amcar. (husker ikke hvilket nummer). Har også flere deler av den, men ikke sikker hvor mye. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Dette var ein fin og morsom tråd!! Pappa hadde ein av dei blå Frydenlund lastebilen (Volvo F6 trur eg det var) hugsar ikkje i åssen film det var. Den står ute og rustar ved eit sandtak. Kan ordne bilde viss det er av interesse. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Dette var ein fin og morsom tråd!! Pappa hadde ein av dei blå Frydenlund lastebilen (Volvo F6 trur eg det var) hugsar ikkje i åssen film det var. Den står ute og rustar ved eit sandtak. Kan ordne bilde viss det er av interesse. Ja, kom med bilde. Vet godt hvilken lastebil du mener. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 vill gjerne ha bilde ja! bra tråd! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg