Andy` Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Haha. Så bra.. Moralen er.. kjør ikke i fylla :drive2 Men gjør det heller når du er edru :driving Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Haha..høres ut som skikkelig bygdefest på lokalet :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg syns han fortjente å få bilen rasert, eller om det eneste som skilte han fra de andre idiotene på festen var at han satte seg bak rattet. Uansett, fyllekjøring er forkastelig. Bra ingen "uskyldige" ble skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ja, de som herpet bilen er også idioter. samme med hun jenten som satt på med fyllekjøreren. jeg har null respekt for fyllekjøring! Thumbs up til de som ringer og anmelder slikt!! det kan redde liv! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 syntes det er dårlig gjort å tyste jeg, du kunne heller ha gått ut og bett han gitt faen, hadde han ikke hørt da, hadde jeg ringt, for han jeg trur han hadde heller satt pris på at du ga han en advarsel en at han blir brua inn. jeg hadde værtfall likt om noen sa fra i steden for å ringe politi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 syntes det er dårlig gjort å tyste jeg, du kunne heller ha gått ut og bett han gitt faen, hadde han ikke hørt da, hadde jeg ringt, for han jeg trur han hadde heller satt pris på at du ga han en advarsel en at han blir brua inn. jeg hadde værtfall likt om noen sa fra i steden for å ringe politi.. Kisen gikk rett i bilen, mens jeg satt i min bil. Han spant ut fra området og forsvant inn i tettbebygd strøk (30 sone) MED punktert hjul og passasjer. Heldigvis kom han tilbake etter ei stund. Hvis du syns det er greit med slike folk på veiene, så for all del...Jeg ser ialfall ikke gjennom fingrene når det er så grovt Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 å ja vist han stakk med en gang da skjønner jeg, men vist han hadde sitti i bilen litt så hadde jeg gått bort, men vist han hoppa i bilen og dro av sted skjønner jeg deg jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Stakkars 740!!! Men bra at noen hadde vett tel å si ifra.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 1 rute er ikke knust birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 det å rassere bilen hans synes jeg er sinsykt UNØDVENDIG uansett! politiet kom og straffen fikk han nok uansett!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Humm, tipper de knuste bilen fordi de kunne gjøre det, å skylde på at det var fordi fyren kjørte i fylla. Egentlig ville de vel bare knuse noe å ha det gøy. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 han fortjente vel ikke å få bilen knust selv om han kjørte i fylla. selv om det er idioti å kjører i fylla. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 er jo ikke å tyste når folk man ikke kjenner er idioter å setter sitt(who cares) og andres liv i fare!!! Må skille mellom snarttenkt og klok person og en tyster :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 syntes det er dårlig gjort å tyste jeg, du kunne heller ha gått ut og bett han gitt faen, hadde han ikke hørt da, hadde jeg ringt, for han jeg trur han hadde heller satt pris på at du ga han en advarsel en at han blir brua inn. jeg hadde værtfall likt om noen sa fra i steden for å ringe politi.. Eh, jo! Fyllekjørere fortjener ikke annet... de kan brenne uansett. Men at bilen ble rasert var jo bare idiotisk av de andre bøndene som var der. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg