2r-e-rik Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 brodern trenger en b21 bunndel... skulle helst hatt den i går... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Da er det vel forsent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 jeg har en kompis med en b230f motor, den har gått 173000km! og ligger bare og tar plass, dette er ikke samme motor som du søker etter, han skal ikke ha mye for den hvis du henter den!!! pm for tlf nummer. mvh Elgen Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 hmm, hvordan stand skal denna være i ? har en demontert bundel til b21et :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 hmm, hvordan stand skal denna være i ? har en demontert bundel til b21et :P han bygger en turbo motor å så har han mahle stempler som han skal putte i.. så bare bunndelen er komplett foruten stempler så er det bra... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 jeg har en kompis med en b230f motor, den har gått 173000km! og ligger bare og tar plass, dette er ikke samme motor som du søker etter, han skal ikke ha mye for den hvis du henter den!!! pm for tlf nummer. mvh Elgen det er b21 som han trenger, da 21 stempler selfølgelig er for små til b230.. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Da er det vel forsent? hehe... joda... byggestopp vet du... er så kjedelig å bbare stå å glane i veggen... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 hehe... joda... byggestopp vet du... er så kjedelig å bbare stå å glane i veggen... vet akkurat hva du mener! har ikke sånn tilfeldigvis peiling på hvor kaldstart releet ligger? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 det er komplett bånndel med m råder og sånn, orginal b21et blokk Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 det er jeg som skal ha denna b21... jeg kjøpte en komplett byggesett... men blokka var en b200... så jeg står uten bunndel... skulle mene at i en b21et så er det bare stempla som er forskjellige så da gidder jeg ikke betele mere for en b21et bunn kan klare meg bare med en vanelig b21a... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 står en blokk med innmat hos meg.. 21et.. kan få gratis.. med igjenrusta stempler og hele godtepakka! ;) Står ute i regnet gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Men er ikke noe og satse på det akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 går`n rundt a??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 veit ikke.. er ikke hjemme før i helga evt.. jobber ett stykke unna serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ok... men hvor bor du a??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg