Jan Erik Johansen Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 en ting du bør vite er at watt nesten ikke forteller noe om produktet. hverken ikke hvor bra/pent det spiller, eller hvor høyt det spiller. selv om suben din tåler 600W, så skal jeg fint klare å ødelegge den med en 100W forsterker, og jeg skal fint klare å presse den over 600W uten å ødelegge den med en stor forsterker. selv om det høres rart ut, er det desverre ikke så lett som å bare se på oppgitt watt alltid. det viktigste er å skru ned når lyden blir dårlig, ellers kan det gå ut over utstyret. ;) 500,- hørtes ut som en ganske ok pris. beste er nok suben på forsterkeren alene, og 6x9 på spilleren ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 det blir vel noe lyd utav det.. beste du kan gjøre utav det du har kjøpt.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 r vl non regler mot zmz-zpråk her annen ting: den forsterkern der ville jeg flyttet meg lengst mulig unna. og heller brukt de 500 kronene til å importert noe. fikk meg en flott sony xplod monoblokk på 800 watt til 600 ferdig importert. :) bestilte 2 stk. akkurat nok til å drive begge mine sony xplod 10" Og så ville jeg i allefall ALDRI kjøpt noe som helst av bilstereo på netthandel.no.. prinsipp-sak Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 okij!!!kjøpte denn dere 10" subben på netthandlen oxo!!! i kasse med noka sånn dere stygt jalla neon driit:P!!!!! er trebbel till og justere mellom chanel 1 og 2?!!! ???????????? har montert alt nå!spiller med bass på MAX! og spiller med en somm "stiller" lyden på ca medium!ble ganske bra!menn eg har jo dritt høytalere fremme!orginale 85 moddel er:P!!!!!! menn tror det låter ganske bra vist eg hadde fått justert dett skjikeligt:D!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 ok, bra du er fornøyd, da.. :) Neste gang kan du prøve å begrense bruken av "!" og "?" litt.. Trebble(?) er vel til å justere diskant med? Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 okij!!!!!! menn hvordan stille for og få best lyd i subben! er det noen bestemt måte og stille det på eller "triks"?! hehe! vet eg spørr dumt:P! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 ro ned med fjortiss-språket gutt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 fjortis språk duh!hehe!!! er faen itje fjortis;)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 fjortis språk duh!hehe!!! er faen itje fjortis;)! Det var ikke det han sa heller! Han ba deg om å roe ned fjortisspråket. Jeg henger meg på den for jeg sliter med å forstå hva du mener. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 okij! greit! misforstod litt eg da:P! noen syns punkter?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 når eg kobler opp kondensator! 1,2farad(er det nokk)??! skall pluss inn på pluss og ut i gjenn på samme?! og så skall minus på kondensatoren til jord?! forstod ikkje det heller eg:(! ne hjelp og få?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
997turbo Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 når eg kobler opp kondensator! 1,2farad(er det nokk)??! skall pluss inn på pluss og ut i gjenn på samme?! og så skall minus på kondensatoren til jord?! forstod ikkje det heller eg:(! ne hjelp og få?! er vel neppe nødvendig med kondensator på den forsterkeren du har... Siter - 05 Volvo V70 2.4D ;) X - 86 Volvo 740 GLE solgt:( X - 87' MB 190 (totalvrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 stemmer det du sa ja. - på kondensatoren skal til jord, og + skal kobles innpå + kabelen fra abtteriet og videre til forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 okij! jo er faktisk brukt for det.. spiller eg med berre tenninga på så er det ned i 10v;P! og vist det er mye bass så slår spilleren seg av pga får ikkje nokk strømm! er det normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Ta deg ein tur bort til Tord på Essoen. Han vet hva som skal kopples til og hva som må gjøres. Hvis du ikke får hjelp fra han så send meg en PM så tar vi det derifra. Mvh Pål (ex. Tyssedøl) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg