T0mmen Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hei. Da har vi gått for innkjøp av en HUMMER H2 2005 mod. Den er helt splitter ny, og blir henta hos Forhandler Mandan 28.November. Denne bilen blir en ertsatter av min Golf II. Kommer til å ha denne ilag med Volvo Cross Contry'n vi har hjemme også. Bilder vil bli lagt ut så for den blir plassert i gården hjemme hos meg:D Denne er helt orginal, og blir ikke gjort noe utsende messig. Har snakket med noen firmaer, og får karnsje sponsor på bilstereo;) Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Sykt T0mmen. Gammel er du? Er det sameie med pappsen? Respekt! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 6.0 vortec v8 mener du, ikke 6.9 ellers er det morsom bil, dere husket "luftfjæring" option? det er must :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Damn! Grattis! Rå bil! Plass til en god del stereo i den der da? ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hentinga er utsatt 1 dag, så den blir henta Onsdagen istede. Ja, det er skrivefeil, skal stå 6.0L ja:) Jepp, er pappsn som kjøper. Og jeg selger Golfen, så HUMMER'n blir en ersatter. Jeg er 19 år, og blir 20 år i Mai 06. Gleder meg som fanden til den kommer:D Bygging av anlegg får jeg se ann. Har karnsje sponsorer her og der, så jeg får se;) Hadde iallefall vært rått! Blir Gatebil på Rudskogen i Juli iallefall..! Bilder vil bli lagt ut på Onsdagen! Ja, luftfjæring er såklart på! Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hva med noen Chrome felger? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det får jeg se på. Har for tiden ingen planer om den. Får ta det som det kommer:) Snakka med forsikrings selskapet idag, og er så lei! Det er så mye papir frem og tilbake, så hentinga er utsatt til Fredagen nå :mad: Så nå får jeg bare be å håpe at den kan bli henteklar til Fredagen! *lysttilåkjørehummerh2* Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Grattis med ny tah... eh Hummer H2 ;P Kommer du innom Trondheim og drar noen piruetter for oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Grattis med ny tah... eh Hummer H2 ;P Kommer du innom Trondheim og drar noen piruetter for oss? Takk takk:D Må jo innom Trondheim å kjøre litt etter hvert også! Blir vell en gang på nyåret regner jeg med..Har mange kjentfolk og slektninger i Trondheim, så noen turer blir det nok:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Uvanlig bil for en 19-åring. Gratulerer. Hadde ikke sagt neitakk til en selv. :) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Må slenge ut noen bilder nå .hehe Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Uvanlig bil for en 19-åring. Gratulerer. Hadde ikke sagt neitakk til en selv. :) Hehe! Tror ikke det er fluss av 19 åringer her i Norge med HUMMER H2 nei:D Joda, bilder kommer så fort den er hjemme. Blir henta imorgen etter kl 13:00 en gang. Så bilder kommer imorgendagen;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hvor mange seter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hvor mange seter? Det er en 2 seter, men baksetene følger såklart med. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Dette er vel liten lastebil? Da unngår dere kanskje akkurat fartssperre? Siden der kjøper før 06, fet bil Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg