tohola Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 En løsning er i så fall å dobbelt poste på både Prosjekt forumet og respektive Volvo forum. Det er noe jeg har vurdert, men vet ikke hvor glad moderatorene er for det... Nå har jeg oppretta en prosjektråd om min bil. Har laga en link i signaturen min slik at de som ser jeg har skrevet i Volvo forumene kan trykke seg direkte til prosjekttråden min. Synes det er en bedre løsning enn dobbelposting. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ja! folkens, få inn bilene der :-) Det er masse volvoer der nå! om resten kommer, drunker vi prosjektavdelingen, slik at andre skjønner det er volvo som duger!! jeg har ikke sett at noen har fått negative innlegg. virker som om folk endelig har begynt å oppføre seg :P det er så mye fett volvo på gang for tiden, at jeg nesten må vaske øynene med zalo for å se om jeg drømmer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er sinnsykt mye Volvo å se på prosjektforumet for tida ja, har telt over 10 tråder om Volvo'er på forsida flere ganger. Gjør som DaButcher sier folkens å få flytta trådene deres til prosjektforumet, evt opprett en tråd om du ikke har! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ja!folkens, få inn bilene der :-) Det er masse volvoer der nå! om resten kommer, drunker vi prosjektavdelingen, slik at andre skjønner det er volvo som duger!! jeg har ikke sett at noen har fått negative innlegg. virker som om folk endelig har begynt å oppføre seg :P det er så mye fett volvo på gang for tiden, at jeg nesten må vaske øynene med zalo for å se om jeg drømmer. ....og jeg drikker en liter til frokost hver dag... men seriøst det er utrolig mye kule volvoprosjekter nå ja...så få dem til prosjektforumet så flere får se de gromme bilene våre..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ....og jeg drikker en liter til frokost hver dag... men seriøst det er utrolig mye kule volvoprosjekter nå ja...så få dem til prosjektforumet så flere får se de gromme bilene våre..... ja.. jeg gleder meg ikke til jul, jeg gleder meg til å se updates på prosjektene :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Tar jo helt av på prosjektførumet da!! Mye bedre når alt ble samlet der!! Takk DaButcher for at du startet denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 dabutcher er en volvo greve som oss han og selv om han er fra bergen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Jepp, ser ut som de er rammet av Volvo syken på den delen av landet og. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Fare for det ja, har nok sett ett og annet gromt bygge herfra =) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_ Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Blir jo litt mere ryddig da alle som skriver om 200 serien skriver d her på denne tråden da, hvis alle skriver på Prosjekt tråden, så blir d så mye rot! og er jo morro å se å lese hva volvo folka skriver da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 nå har jeg nettopp flyttet tråden til volvo forumet pga nettopp masse poster som ikke hører hjemme. samt det at jeg ikke har startet på den store " jobben" med bilen enda. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg