Gå til innhold

Nsx på Råholt

Ranger emnet


motorsportdude

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huffe... Stakkars bil...

 

Hei

 

Det er ikke noe problem å bruke en NSX som daily driver. Men det høres ut som denne bilen ikke blir helt pent behandlet. Det er alltid synd.

 

Her er ett bilde av speedoen på en NSX som har gått 550.000km. Den er normalt tatt vare på. Ser bra ut. Har ikke hatt noen problemer annet enn AC'en og bytte av clutch.

 

Så jeg regner med at jeg en dag runder 550.000km jeg også. Hvis jeg ikke må bygge om til batteridrift pga det er fritt for olje da :)

 

7608511-med.JPG

 

760820-med.JPG

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Martin! :)

 

 

Jepp helt enig i det. Jeg skal hvertfall ikke gå rundt og spare på km-standen med min. Kommer til å kjøre den så ofte jeg har lyst hele våren, sommern og høsten :)

 

Og den skal beholdes nok i mange, mange år! Håper jeg runder av en halv mill en dag jeg også :D

 

Mulig å SE bilder av bilen din. Snakker høyt og lavt om den, men ikke sett noe bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å SE bilder av bilen din. Snakker høyt og lavt om den, men ikke sett noe bilder...

 

 

Viper, ikke så vantro da :P

 

Men, jeg blir ikke kvalm av bilder av en slik Hondaperle jeg heller *sikkle*

 

Da jeg så signaturen til Adee var byttet, søkte jeg straks etter NSX tråder for å se om det var kommet en "Ny Bil" tråd, men fant ikke noe... Du har vært meget stille om kjøpet i forkant og, jeg hadde gått å ropt det ut til alle og enhver at nå kommer drømmebilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har bodd i Eidsvoll i over 5 år nå, men har ikke sett eller hørt om den NSX, og jeg som har vært en del på Råholt skog :P Men, jeg vet om mye annet rått som er her og var. En jeg kjenner på dal. Kan nevne: Dodge Viper SRT-10, De Tomaso Panthera GT4, Chevrolet SSR, Chevrolet Corvette Pace Car, Chevrolet Corvette Z06... De er helt syke biler! Dere har sikkert sett noen av de ;) Dere som er fra området da ;) Så det var noen =)

`87 Manta B GT

Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hmm.. Har bodd i Eidsvoll i over 5 år nå, men har ikke sett eller hørt om den NSX, og jeg som har vært en del på Råholt skog :P Men, jeg vet om mye annet rått som er her og var. En jeg kjenner på dal. Kan nevne: Dodge Viper SRT-10, De Tomaso Panthera GT4, Chevrolet SSR, Chevrolet Corvette Pace Car, Chevrolet Corvette Z06... De er helt syke biler! Dere har sikkert sett noen av de ;) Dere som er fra området da ;) Så det var noen =)

Det går vel såvidt jeg vet 2 NSX på Råholt. Den ene, en rød sak, kjørt av en voksen kar. Hatt den i maaange år, tror han er/var salgssjef hos Skotvet eller noe. Forøvrig så er det vel dattera hans som kjørte rundt i en hvit Accord 4ws/4wd for noen år siden, kjørte som et svin! Men flink til å kjøre da... Eller... "noen år siden" er det vel ikke.. når jeg tenker meg om, så var dette rundt 1990-91 da... :eek: Tiden går fort gitt!

 

Ellers så går det jo et par vasse Cosworth i området, bla en mørk blå, med et sinnsykt understell. Og Cyclone, 454SS og slike traller er det jo noen av også.

 

:lol Og så går det jo et par sinnsyke Volvo 360 i området da!! :wonder

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har bodd i Eidsvoll i over 5 år nå, men har ikke sett eller hørt om den NSX, og jeg som har vært en del på Råholt skog :P Men, jeg vet om mye annet rått som er her og var. En jeg kjenner på dal. Kan nevne: Dodge Viper SRT-10, De Tomaso Panthera GT4, Chevrolet SSR, Chevrolet Corvette Pace Car, Chevrolet Corvette Z06... De er helt syke biler! Dere har sikkert sett noen av de ;) Dere som er fra området da ;) Så det var noen =)

 

 

ohhh..går det Z06 her?

hvor holder den til..den vil jeg se,den er peeen happyhappy

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer med at Det er mye ramt på Råholt a? på kløfta har vi bare M3, urquattro og m5 :S og min unike 323i da :p ( pluss x-antall siræva og 240 )

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Ikke så mye mer enn at det er masse gangstere på Råholt egentlig... fatality

 

Glenn

så sant så sant

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår