Gå til innhold

Hvilket luftfilter til min Audi

Ranger emnet


Andy`

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har søkt og finner ingen tilsvarende tråd.. Og ja, jeg har lite peil! :)

 

Tenkte jeg skulle montere nytt luftfilter på min A4 1,8.

 

http://www.autospar.no/ hadde 3 typer filter, så jeg er litt usikker på hvilket som går til min bil... ?

 

http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=246_451 Har veldi mange typer filter, men er ikke listet spesifikk for type bil. Noen som kan si meg hva jeg skal ha? helpme

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo ringe til Kollevold Rally import. De har K&N filtere, og kan sikkert hjelpe deg finne et som passer til din bil.

 

Takk for tipset! Litt stivere pris for K&N enn de filtra hos Maxam og Quality Autoimport, så er det mye å hente lydmessig siden jeg ikke har turbo?

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bestill åpent filter. dette ødelegger luft masse måleren din...

har hatt seat 1.8 s, og kjenner andre som har hatt problemer med dette. har nettop byttet fra åpent til lukket på min s2. men dette og pga varme fra turbo...

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bestill åpent filter. dette ødelegger luft masse måleren din...

har hatt seat 1.8 s, og kjenner andre som har hatt problemer med dette. har nettop byttet fra åpent til lukket på min s2. men dette og pga varme fra turbo...

 

Den blir ødelagt hvis det er for mye olje i filteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent luftfilter ødelegger IKKE LMM... Kjøp et filter som ikke slipper igjennom for mye partikler, f.eks Green eller KN. Mye jalla filtre å få tak i. Eller dukan evt sette i et innsatsfilter i org luftfilterboks.

 

Nå ja.. du kan ikke påstå at det forlenger levetiden heller :) Forøvrig.. er det noen som har en LMM å selge til min a4? kan få ett KN filter med på salget!

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår