Bjune Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 bilen min er ikke så strøken i lakken at det gjør noe.. er litt falmet av sol lyset store deler av hele kjerra... vil det se bedre ut dersom jeg sprøyter over 2-3 lag med klarlakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 selve fargen blir vel lik... men blir litt blankere? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Vil bli bedre om du rubber bilen :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg tror faktisk at lakken vil bli bedre med litt klarlakk. Når jeg kjøpte RX7'en min var lakken helt ødelagt.. Da kjøpte jeg klarlakk som jeg sprayet på fronten (bare midlertidig). Resultatet var ganske mye bedre enn når jeg kjøpte den. legger ved 2 bilder.. men er vell ikke tvil om at det var klarlakken som hadde tatt kveld.. mvh Justin Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 spørs jo om man har tettfarge eller ikke da.. har man ikke metallic eller pærlemor, er det jo stort sett ikke klar lakk da.. da er det jo bare og rubbe og polere bilen som var nevnt over her.. en måte og finne ut det på er bare og spytte på fingern og ta på der det er matt. blir det blankt da. er det bare og rubbe og polere.. med maskin så klart.. ikke noe billig maskin fra biltema\torshov eller noe sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 om bilen bare har falma kan det altid poleres opp om uansett om det blir blankt med litt vann eller om det ikke blir det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 om bilen bare har falma kan det altid poleres opp om uansett om det blir blankt med litt vann eller om det ikke blir det. det stemmer ikke... for vist han har metallic og klar lakkern er borte, så får du jo ikke glans i en base farge.. blir den ikke blank uten vann, så blir den ikke blank med polering heller, man tilfører jo fuktighet med polering.. .. derfor den er matt er jo pga utørket lakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg